Nekad Zajjan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? zaxon1

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-22 235139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pvg staff diss o monatge. först vart jag bannad ur dcn och de stod ska ej tillbaka och då var jag så dum så jag la ut ett montage, det monatget kan sabba chansen att komma tillbaka men de skulle vara dröm att komma tillbaka då jag berättat om fivem till min irl vän och han vill börja då rekomederade jag unive men jag vill värkligen tillbaka från första början för ett tag sen vartt jag bannad för shoot on sight nät jag inte äns sköt och då började allt att jag blev bannad hit och de gjorde det och de monatge osv men om jag inte hade blvit felaktigt bannad av bulten från första början då hade dett anog inte hänt men bulten var rätt så envis och ville inte erkänna att jag inte gjorde fel men men inget jag kan göra nu och savage när du nekar denna kan du skriva om jag kommer komma tillbaka eller hur de blir hoppas på en sista chans alla fall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev unbannad för shoot on sight och gick ig gjorde wl ansökan på ett annat konto köpte krim hade krim i kanske 3 timmar vart bannad för gör nytt konto efter p ban och då vart jag ass sur för jag hade nyss köpt krim för 250kr och det är mycket för mig och vart sur så jag la ut monatge och tryckyter ner bulten var väldigt onödigt man har också adhd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte fel jag som gjorde fel men vartt felaktigt bannad först för shoot on sight men när jag vart unbannad då gjorde jag wl ansöan på ett annat konto och köpte krim och vart bannad, detta stod ej i reglerna men jag som gjorde fel skulle frågat staff

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bannad innan för shoot on sight nät jag inte äns sköt men jag tar lärdom att alla ser olika på olika sitvationer och hoppas att ni också kan respektera en med grov adhd och ijnte kan kontorlera detta hade nyss fått veckopengen köpte krim för alla dom pengarna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lärt mig kontorla mig själv och inte trycka ner staffs, att inte lägga ut monatge då det försämrar chansen att komma tillbaka till servern väldigt mycket kommer aldrig göra om detta MONATGET ÄR NERE!!!!!!!!!!!!!! KOMMER ALDRIG LÄGGA UPP ETT MONATGE IGEN

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig lägga upp monatge att fråga staffs om råd eller hjälp att man ska ha respekt för bulten förlåt bulten och savage för allt jag gjort hoppas på en ny chans och att ni vill släppa in mig på servern igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka