Accepterad Zajjan | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814362775/

Ditt Hex-ID: 11000016e834690

Vad är din discord tagg? bosse22

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-14 212402.pngSkärmbild 2025-09-14 212643.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? yes så jag vart anticheat bannad https://streamable.com/c4t5v9 där e vad som hände innan min ban. sen så drog hedgehog in mig i krim vc och så skulle han "pc checka mig" men mitt internet funka inte så jag kunde ej streama men sen åkte jag t coop och köpte godis när jag kommer hem igen så vart jag bannad och av me allt. vill jätte gärna se bevis på att jag kört fusk på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart anticheat bannad sen så drog hedgehog in mig i krim vc och så skulle han "pc checka mig" men mitt internet funka inte så jag kunde ej streama men sen åkte jag t coop och köpte godis när jag kommer hem igen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag inte kört med fusk på unive jag vill jätte gärna se vart nån stans jag kör me fusk och ni kan pc checka mig nu så kan jag visa att jag inte kör me fusk ni kan se klipps att jag inte kör me fusk kan göra vad som för att bevisa ATT JAG INTE KÖR MED FUSK PÅ UNIVE!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu det vet ja inte riktigt då jag aldrig fått se bevis på att jag kört me fusk eller något liknande får liksom aldrig se bvevis på att jag kör me de och säger ju att jag aldrig kört me de på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? felaktig!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a och så vill jag se bevis på att jag har haft de för jag har inte fusk!

Senast ändrad:
Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
kan jag inte bli unbannad på något annnat sätt jag fuskade inte äns vill ju se bevis på att jag fuskat

pc checka min när som helst. skulle aldrig köra med fusk på unive. philip320 godkände min anticheatban då det var där allt började jag inser att denna bannen är felaktig då jag inte kört med fusk och fick aldrig chansen att bli pc checkad. om ni vill pc checka mig för att säkers ställa ta då och gör det. hör av er om ni vill pc checka när som. kan använde anydesk så kan ni få pilla hur mycket ni vill med min dator. har inte fusk!

vill att 320 tar denna då han är ägare och tycker att detta är hans val då han unbannde mig från min ac ban där allt började då jag var bannad för fusk av min ac ban tycker denna ban är felaktig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka