Accepterad Zajjan | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? hejsansvejsan12

Vem var det som bannade dig? käre bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-17 154012.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pvg jag sa äckliga ord till min vän samt så quitade jag efter att jag dött i skottscenario. jag hör värkligen hur de låter och förstår inte hur jag äns tänkte men a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. a jag dog i skott scenario och så var jag sur på min vän för jag dog så slog jag i bordet så kom morsan i och skrek som en galning så behövde jag stänga av jag borde ha hållt in e och respawnat innan jag quita har lört mig det och att bete mig i chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel att skriva illa om min vän och logga riktigt dåligt beteende av mig och de erkänner jag och vet att det är ganska grovt det jag gjort men hoppas på en sista chans på servern då detta inte kommer stoppa mig från älskan till servern. och saknanden till servern dom senaste dagarna är helt otrolig hade inte kunnat längta mer att köra på servern jag älskar asså längtar så galet mycket det är helt otroligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var bannad inan för jag satt i nån fjantig meta dc men de va typ 2 månader sen och tog lärdommar av de!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat undvikt att säga elaka saker till min vän och så hade jag kunnat förlängt scenariot genom att dom kanske skulle dumpa mig eller ta till sjukan vilket hade blivit roligare för alla har insätt det nu och förstår mitt fel.om jag quitar efter jag dött då kanske andra nya spelare ser att jag quitar så gör andra folk det. nästa gång jag dör i ett scenario kommer jag undvika att skriva något över huvud taget i ooc eftersom det försämrar rpn samt ska det inte skrivas något under ett scenario. nästa gång jag dör i ett scenario och vänta ut min tid och om jag inte blir plockad kommer jag att rpa på att jag blir 12ad då det blir bättre rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter denna ban så har jag lärt mig att inte komunucera i ooc. jag har lört mig att vänta ut min tid för att mycket kan hända vilket kan ändra scenariot helt det kan förlängas vilket blir roligast tycker jag. jag har samt lärt mig att hålla in e inan man ska quita om man så måste. jag tycker att ni borde ge mig en till chans för att jag vill visa mitt bättre jag för staff teamet och för alla andra spelare på servern, jag hoppas värkligen att ni litar på mig och jag lovar att detta aldrig ska förekomma igen och de vill jag visa och hoppas ni kan lita på mig när jag säger att jag lärt mig för jag tycker alla förtjänar en ny chans och att man kan lita på mig det vill jag visa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fattar. förstår mina fel och vill visa att jag lärt mig. jag hoppas på en ny chans och vill visa att ni kan lita på mig för jag känner mina fel och har tagit lärdommar från dem. ja men nu är jag ass tröt och ska sova nu skönt att skriva klart denna men har skola imorn kl8 kul ändå :))

Vad har du lärt dig utav detta?
Hur kan jag lita på att detta aldrig sker igen?

Vad har du lärt dig utav detta?
Hur kan jag lita på att detta aldrig sker igen?
Jag har lärt mig att inte använda mig av ooc i scenario. Jag har samt lärt mig att tänka efter innan jag gör saker tillexempel efter jag dött i scenario då ska jag ligga kvar eller om jag verkligen måste dra då håller jag in e så jag respawnar, men det Bästa är att ligga kvar pga scenariot kan bli längre samt så kan nån ta till sjukan eller dumpa kroppen. Hur du kan lita på mig. Jo det får jag väll visa i mitt rpande och jag vet själv att detta aldrig sker igen denna ban har tagit grovt på mig saker som jag inte vill ska ske igen. Men jag antar att dj får lita på mig att detta inte sker igen för jag lovar att det inte gör det men du får lita på mig eller inte ditt beslut! Ha en fin dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka