Nekad Zaion654 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaion654

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zaimon

Vad är ditt discord namn? zaion165

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2000

Berätta om din karaktär. jag heter zaimon persson och jag är 24 gillar spela spel på min fritid och spela basket

Vad kan du bidra med till serverns RP? med jätte hög närvaro och följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut på ett sätt som främjar eller gynnar den andra parten i en given situation. Det handlar om att vara medveten om och ta hänsyn till den andra partens intressen och behov, även om det kanske inte gynnar en själv i samma utsträckning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Det är endast tillåtet att skicka in 1 Ban Överklagan var 24:e timme. Det är väldigt viktigt att ha en god ton mot andra användare på forumet och att ni inte är otrevliga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. det är kul att spela roll spel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker att det skulle vara roligt att spela svenska unive rp och jag är bra på rollspel

Nekad. Utveckla fråga 4 samt 5.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka