Accepterad Zaibeee | Medlem ansökning [Lucke37]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaibeee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Ring

Vad är ditt discord namn? Zaibeee

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Roger Fredriksson och är född 1990 och gillar att köra bil och att hålla på med de t.ex mecka och designa.
Han är väldigt trevlig mot folk och snäll mot alla. Han gillar att hålla på med bilar och är bara allmänt intresserad i bilar som han har varit hela tiden. Han har väldigt svårt att bli arg och kan hantera alla olika typer av personer utan att bli arg. Han brukar inte gilla att vara själv och är helst med kompisar som han kan ha roligt med. Han kan vara rolig men även väldigt seriös, alltså kan han anpassa sig efter de flesta situationer. Men en av hans svagheter är att har svårt att bli irriterad som kan vara jobbigt om man inte vågar säga ifrån och går med på allting speciellt under jobblivet
När han var liten så var hans pappa bilintresserad så han och pappan meckade mycket mer deras bil och sen bara fortsatte han tycka det var roligt med bilar speciellt när han var med sina kompisar. Då han var väldigt bra i skolan och gick ut med bra betyg. Och då hade han flyttat till en annan stad och letade efter vänner.

Men han kom in på fel väg i livet medans han letade efter nya kompisar så hittade han fel kompisar, han kom in i kriminella gäng gjorde flera brott och saker som det. Med tiden så gick både hans mamma och pappa bort i bilolycka han vart förkrossad och blev bara värre. Han fortsatte göra brott då han tillslut fick ett långt straff som han då kunde tänka igenom vad han skulle göra fortsätta kriminellt eller lagligt. Han bestämde sig efter en lång tid att han skulle ändra sig själv och fortsätta lagligt. Då han också flyttade till en annan stad och träffade rätt kompisar.

Han fick snabbt ett jobb på Bennys och trivdes väldigt bra, skaffade många kompisar som han hade väldigt roligt med. Han fixade bilar var på bilträffar gjorde allt möjligt med bilar. Han tyckte att han hade hittat den bästa staden på länge med det bästa jobbet. Men tiden gick och vänner började flytta därifrån. Så med tiden så börja han tröttna mer och mer och det är då han valde att flytta till en annan stad och nu söker han efter ett liknande jobb som han hade tidigare och ha lika roligt här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med händelserika scenarion där bland annat jag inte alltid kommer spela för vinsten så det blir roligare för all med spännande scenarion. Jag kommer bidra med en seriös rp där jag också kommer kunna förbättra någon annans rp med också och kunna bidra till att de får en annans rp upplevelse och i med det så kommer jag kunna ta serverns rp till en bättre nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag t.ex blir tagen till gissla och jag har flera chanser att springa iväg men jag gör det inte för att deras scenario ska bli så bra som möjligt och de får en mycket roligare rp upplevelse utan att alla gisslor ska försöka rymma hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått t.ex VDM man använder sitt fordon som vapen för att skada någon utan anledning. RDM man dödar någon utan anledning. Powergaming är en regel där man t.ex åker in i en vägg med en bil och sedan drar man där ifrån utan några skador alls utan bara använder sig till sina fördelar att göra spelet lättare och inte realistiskt. Så på ett kortfattat sätt är det när man inte rp:ar på det realistiska sättet och använder sig av sina fördelar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Mina erfarenheter av rp är mycket då jag har spelat rp ett tag nu på flera olika servrar testat mig fram och lärt mig nya egenskaper inom rp världen där jag kan skapa fler olika händelserika scenarion med hjälp av min erfarenhet. Mina timmar på rp är 150 timmar då jag har testat på både krim och att arbeta på jobb som att pimpa bilar till att laga bilar men också att sälja bilar så runt de flesta fordonsjobb är jag rätt så erfaren inom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka