Nekad zafe | Medlem ansökning (alexander2005)

• Trådskapare Trådskapare .
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799309768/

Vad är ditt namn i verkligheten? EMIL

Vad är ditt discord namn? ZAFE#5601

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil safransbullen Detta är en person som är lite blyg men inte mycket alls. Han har haft en fullt ut normal barndom som en svensk kille. Han gick till skolan varenda dag och hanns föräldrar lärde honom att inte skolka för att det kan försämra sitt betyg för att man har missat lektionerna. Så valde att aldrig skolka och var en väldigt bra elev. EMIL hade en stor dröm och det var att han en dag skulle äga en Audi r8. Det han vill jobba som är som polis. Han gillar även att köra bil. EMIL är en bil kille. Han har stora mål om vad han vill bli och det är att han vill bli en polis någon dag och försöka få det att rulla på hela tiden snabbt och smidigt. Han gillar även bilar överlag och är ganska bilkunnig kille men han kan inte allt så han kollar på bilar och lär sig nya saker dag för dag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive eftersom jag spelat på servern nu i ungefär 1 månad och har under denna tiden fått lära mig mycket om rp och socialkompetens . Jag har läst reglerna och har full koll på vad som gäller och inte på er server. Jag är en seriös spelare som kommer bidra med bra och seriösa scenarion, jag kommer inte lalla och jag ska försöka skapa en så trygg och realistisk miljö för alla som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en bra server med bra Staff och folk är väldigt seriösa. Det är den bästa serven som jag testat och det är det som gör mig intresserad

Hur hittade du Unive? jag och min polare sökte efter en svensk rp att spela och testade på Unive och vi började spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul skaffa vänner rpa och förbättra min sociala för många

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul men samtidigt seriös rp och skaffa vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör bara på Unive

Nekad utveckla vad du har för mål med ditt rollspel och mål att uppnå på Unive

Tillbaka