Nekad zafe | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799309768/

Ditt Hex-ID: 11000013202cbc8

Vad är din discord tagg? ZAFE#5601

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vart avstängd för: Skjuter med jaktgevär och sedan /die

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt mot en person förstår och tycker själv att jag borde blivit bannad men tycker en månad var lite väl länge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega gick ur tjänst och vi bestämde oss för och jaga så vi fixade allt vapen skott kniv och jaktlicens. vi följde vägen en liten bit sen bestämde vi oss för att gå upp mot bergen på vägen ut för bergen hände inget speciellt men när vi var uppe så sa min kollega att han skulle skjuta mot mig och jag tog hänsyn till eran regel om sunt förnuft och tänkte antingen så dör jag eller han och sköt han och sen var allt som vanligt när vi skulle ner igen trodde jag det var restart och när jag vart Disconnected så sto det att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig bann jag förstår det jag har gjort är fel och ska aldrig göra så igen men jag tycker att bannen borde typ var på en vecka för en månad är lite väl mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sparkade på någons bli och vet att det var dumt. förstår att jag försenade den bannen efter som att jag bröt mot regeln sunt förnuft för hur realistigt är det att bara slå på en randoms bil . har lärt mig att tänka med sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte kunnat skjutit. jag förstår att jag inte ska göra så jag ber så himla mycket om ursäkta för mina handlingar och har lärt mig ett eller annat om att tänka med sunt förnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man verkligen måste tänka som att det vore verklighet alltså sunt förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka