Accepterad ZAFE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZAFE

Välkänd Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
582
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799309768/

Ditt Hex-ID: steam:11000013202cbc8

Vad är din discord tagg? ZAFE

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: ban.val.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att eskalerar situationen när jag egentligen bara kunde skitit i det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag träffade en kompis på sc och han skulle visa sin bill varav han blir sönder prejad av en person varav han ifråga sätter vad han gör varav han börjar slå min kompis min kompis slår några slagg tbx och sedan åker vi från platsen varav han följer efter oss i cirka 2 min och ska hålla på och försöka att pitta och med bilen varav jag lackar ur helt på honom och hoppar ut och riktar mot han och varav han ba säger oj vad rädd jag är jag darar omg och jag tröttnar genast på hans rp och skjuter han vilket i efterhand kanske hade kunnat undvikas eller gjorts på ett snyggare sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan förstå att jag gick för långt ifrån situationen dock lite osäker kring regelbrottet som jag väll är bannad för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jadu kommer inte ihåg men senaste men vet att en av mina senaste var pwg när jag körde upp för en kulle med sport bil detta är något som jag inte gjort efter då jag insåg hur dumt det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså hade ju kunnat bara skita i det och eventuellt eskalera situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eventuellt att tänka att gå till staffs innan något eskalerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka