Nekad ZAFE | Ansökan till Servervakt [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZAFE

Välkänd Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
582
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? ZAFE

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013202cbc8

Ange ditt födelsedatum 24 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivet innefattar garanterat minst 4 timmar om dagen ofta mycket mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan slutet 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1289571632171712593/1289912614695997552/image.png?ex=66fa8c3c&is=66f93abc&hm=258013339041bd812db258b84345596c0e95672832819ec39afe2acc39164ca4&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift agera vid regelbrott där personen är vilket innebär att inte aktivt leta efter regelbrott och andra fel utan att ser man något fel där man är så kan man lösa det så gott som man kan våran uppgift är att underlätta för staffsen så mycket som vi kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli Sv? Ja jag har haft det tidigare och märkt vilken skillnad jag kan göra i vissa situationer där jag är då jag ofta brukar ha streamers i min närhet på grund av mitt gäng och folk jag känner och ett problem som uppstår från och till är att folk ska hålla på och lalla eller bara helt enkelt förstöra genom att vdma oss bara börja skjuta mot oss alltså ren rdm och detta är inget som är särskilt kul att uppleva och därför vill jag kunna göra det jag kan i dessa situationer och det är därför jag vill bli sv igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse det är saker som inte ska förekomma dessa begrepp innebär att man använder sin sv roll på helt fel sätt så som att inte banna någon bara för att ni är vänner eller banna någon bara för man tycker det är kul och inte för en giltig anledning en annan sak som oxå man kan abusea är att man har toggleid igång för att ge en olika fördelar inom rpn t.e.x se hur många som sitter i bilen

Nekad.

Anledning: Vänligen utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har."

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka