zada618
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias
Vad är ditt discord namn? zada618
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Fredriksson 02a
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, go och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden har varit ganska bra då han har haft en bra uppväxt och varit nära sin familj. Hans familj betyder väldigt mycket för han och han har också varit duktig i skolan. Han har lite framtidsplaner som att göra något annat än vad han har gjort nu. Innan så jobbade han som elektiker och nu vill ha något nytt. Han vill gärna skaffa ett job som han kan överleva på och klara sig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och min karaktär kan bidra till go social rp och ny unik rp som kommer vara hög och bra. Jag kommer att bidra med mycket annat som att då kunna skapa roliga scnearios på servern och kunna utveckla mig själv.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte ska vara någon enmans show i rpnadet alltså att man ska kunna rpa med andra som att man inte bara gör alla scnearios bra förr en själv och trista för andra. Man ska bidra med go rp så att båda får det roligt på server.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte här.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm suntförnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? zada618
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Fredriksson 02a
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, go och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden har varit ganska bra då han har haft en bra uppväxt och varit nära sin familj. Hans familj betyder väldigt mycket för han och han har också varit duktig i skolan. Han har lite framtidsplaner som att göra något annat än vad han har gjort nu. Innan så jobbade han som elektiker och nu vill ha något nytt. Han vill gärna skaffa ett job som han kan överleva på och klara sig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och min karaktär kan bidra till go social rp och ny unik rp som kommer vara hög och bra. Jag kommer att bidra med mycket annat som att då kunna skapa roliga scnearios på servern och kunna utveckla mig själv.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte ska vara någon enmans show i rpnadet alltså att man ska kunna rpa med andra som att man inte bara gör alla scnearios bra förr en själv och trista för andra. Man ska bidra med go rp så att båda får det roligt på server.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte här.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm suntförnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej