Accepterad ZackMercy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZackMercy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Användarnamn: ZackMercy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859405868

Vad är din discord tagg? M4#9491

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var på discord med 2 av mina kompisar, vi satt och snackade och så plötsligt blev en typ rånad. Dom sa till han att följa efter, då satt han och förklara vart dom åkte. Det blev tillslut under en bro. Då gjorde dom "/me Tar Komradio och telefon". När dom gjorde det så frågade vi han saker men han lyssnade inte, han hade helt enkelt blivit av med sin komradio. Jag och min kompis befann oss då utanför stället där han var fast tagen och blev rånade på sina saker. Jag och min polare stog och tittade på, då helt plötsligt så kom dom ut på en motorcykel. Jag var klar vaken och en av dom hoppade av motorcykeln och tog bilen (som min kompis hade kommit dit med) och körde iväg. Då var det bara en av dom kvar på motorcykeln (som var Tekish). Han satt och jag kollade efter vapen men han bara satt där, då hoppade jag fram och slog ner han från motorcykeln och började sparka han. Då helt plötsligt blev jag avstängd för rdm.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske men jag ville vara där för min vän. Jag är sån på riktigt, jag tänker mer på mina vänner än mig själv (irl), vilket gör att det påverkas i spelet. Jag kanske inte borde har varit snäll och funnits där för min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså jag själv anser att jag inte gjorde något fel i det hela. Detta var en felaktig Ban (mina åsikter). Så egentligen Nej, men jag kanske borde tänka till två gånger före. Hela mitt syfte var att rädda min vän.

Har du läst våra regler? Ja

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka