Nekad zackenzack | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? Zackarias/Abdi Andersson#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han har jobbat som postnord, springpojke och ägare på mekonomen. Han är hjälpsam och hemlighetsfull. Han gillar bilar och vanliga jobb som exempelvis polis, taxi, mekonomen eller bilförsäljare.

Varför ska just du bli whitelistad? Det är såklart roligast att vara whitelistad. Man kan få alla jobb oså. Jag vill även börja spela seriöst på denna server eftersom att den är kändast i sverige. Jag vet att jag har varit bannad för stöld av polisbil. Men nu har jag lärt mig, blivit lite mer "mogen" i spelet och har även lärt mig mycket om fivem rp. Hoppas att jag kan bli whitelistad ändå. Vill faktiskt satsa på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Lite som förra men det är just för att den är väldigt känd. Tycker det är roligare med exempelvis mekonomen när många är online.

Hur hittade du Multistaden? sökte swe på fivem och hittade den. Har även sett andra spela på den men finns inte när och var.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Lite på Royale Crew. Sedan blev jag invitad till en helt ny som heter Roesngård men det är nästan ingen där ändå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka