Nekad zackenzack | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? zackenzack#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han är född 1976 i orten med en pappa som är mekaniker. Efter detta har Björn ägt mekonomen, jobbat på falck och även jobbat på Securitas. Han har mycket erfarenheter i arbetslivet. Just nu har han inget jobb men vill gärna ha det. Han är lite avundsjuk på sin rika kompis som har lyckat arbete på vianor.
Hans personlighet är lite försiktig och blyg till en början men blir lätt arg och kaxig ifall någon gör något som han inte gillar.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag är rpare på högnivå, kommer skapa roliga scenarion, sprida glädje och ha roligt med roliga personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att den har väldigt bra community med bra staffs. Det är även väldigt många som spelar på denna server vilket gör det roligare eftersom att man har lite mer att göra om dagarna ifall man exempelvis då jobbar på mekonomen eller securitas:)

Hur hittade du Unive? Det är lite roligt, när jag laddade hem Fivem för några månader sedan så stod det att den var typ mest recommended i min region eller något liknande och det stämde ju faktiskt:)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lite som en av de andra frågorna men mitt mål är att ha roligt, skapa roliga scenarion och förmodligen bidra med en extra arbetskamrat. Har även ett mål och det är att skaffa mig ett riktigt roligt jobb där jag känner mig hemma!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, har testat lite andra servers men ingen av dom faller mig till smaken.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka