Nekad zackenzack | Whitelist ansökning [EmilG21] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? zackenzack#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han är en 46 årig man från Rosengård som har haft en tuff uppväxt med hans farsa som mekaniker och sin mamma som städare. Han har alltid varit väldigt fordonsintresserad och älskat bilar. Han har lärt sig en del av sin pappa och jobbar just nu som mekaniker. Han är inte så blyg men ganska försiktig och nyfiken. Om någon är kaxig mot honom kan han vara lite uppkäftig men bli tyst väldigt fort på grund av hans snabbhetstänkande. Han tänker inte så mycket på vad han gör vilket kan utsätta honom i vissa situationer som han får ångra.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att det är sjukt kul och jag älskar rollspel. Jag kommer bidra med en rolig karaktär som vill sprida positivitet. Jag är även hyfsat bra på rollspel om jag känner för det och koncentrerar mig på varje steg jag gör. Kan exempelvis gå till en hylla för att "hämta en skiftnyckel" bara för att rollspela lite extra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att den har väldigt bra community med bra staffs. Det är även väldigt många som spelar på denna server vilket gör det roligare eftersom att man har lite mer att göra om dagarna.

Hur hittade du Multistaden? Första servern som kom upp när jag började med fivem. Har även sett vissa youtubeklipp på servern och tyckt att den ser bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, göra det roligt för andra genom att rollspela bra. Har även ett intresse i att lära mig hur man bemöter vissa karaktärer och personligheter vilket man verkligen gör i rollspel! Vill även bli ännu bättre på rollspel vilket jag tror att alla kan bli.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Njaa inte speciellt mycket, just nu kör jag lite på Makt men kan lätt börja spela ännu mer på Multistaden om jag blir whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka