Accepterad zackenzack | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? zackenzack#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min karaktär heter Björn Håkansson, han är 46 år gammal och född i rosengård. I rosengård var hans pappa mekaniker vilket lärde honom att jobba med bilar. Efter det tog han över sin pappas företag mekonomen. Björn flyttade och jobbade därefter på Falck i en månad. Men han kände sig inte hemma. Så han flyttade till sveriges största stad där han verkligen kände sig hemma. Där jobbade han som securitas sedan vianor och precis jobbade han som biträdande chef på taxibolaget vilket han ska göra direkt igen. Han älskar att hjälpa människor. Han är väldigt utåtriktad och väldigt orädd. Han ser botten av människor vilket gör att han har svårt att se utsidan. Han kan därför tänka kriminella personer som vanliga människor tills han inser att han är hotad. Då blir han skraj men låter helst inte personer ha makt över honom.

Björn gillar ordning och reda. Han är väldigt ordentlig och bestämmer gärna. Därför vill han bli chef över taxibolaget i sveriges största, dock finns det en chef så han ska försöka bli biträdande iallafall.

Han är sjukt bilintresserad och äger många exotiska bilar. Bland annat Bugatti, Audi rs och BMW m. Han har även ett litet cross intresse vilket man märker på hans tre crossar som han brukar köra med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unives community, antal spelare. Kvaliten på servern, det är liksom bra voicechat, snygga lokaler, speciella namn på affärer som inte alla servrar har. Och det bästa är såklart communityn och gemenskapen på servern som gör den väldigt speciell från många andra servers. Rapporterar man någon kommer det folk direkt och bannar personen. Sitter man i support behöver man inte vänta 5 timmar för att få hjälp. Jag gillar allt med denna serevern.

Hur hittade du Unive? Genom att ladda ner fivem och Unive kom på rekommenderad. Jag har även sett streamers/youtubers som spelat på denna server. Bland annat Arvid, Pepogaz och Queentiki.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha roligt, utveckla mig själv och andra inom rp. Har även lärt känna väldigt många tack vare Unive vilket jag är väldigt tacksam över. Det är såklart ett mål, att lära känna nya människor. Jag har även ett mål att hjälpa andra med många olika saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna dom flesta som spelar på servern och förbättra företag. Jobbade precis som biträdande chef på taxibolaget vilket jag gärna vill göra igen. Jag kommer att förbättra företaget och göra det bättre både för dom som beställer taxi och dom som är mina anställda.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Unive finns i mitt hjärta.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top