Accepterad zackenzack | Medlem ansökning [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias

Vad är ditt discord namn? Zackenzack#8861

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzo Montana han är 26 år gammal, född i Cuba och 185cm lång. Han är en person med väldigt stor personlighet. Han älskar att göra normala saker. Han brukar oftast inte kalla sig själv kriminell. Han kallar sig själv för en affärsman. Han har stort intresse för bilar och hans största mål är att ha fetast bilar i stan. När han tjänar pengar så är det för att skaffa feta bilar och skicka pengar till sin familj i Cuba.
Han är rolig och trevlig men blir lätt arg om någon är dryg mot han.
Enzo kommer nu att försöka skaffa sig ett jobb som förmodligen mekaniker. Han har några bilar och en moped som han ska meka lite med men han är även öppen för andra stora möjligheter med sina kontakter som är med i vissa nätverk. Det kommer förmodligen att bli en hel del affärer med dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag har 1900 timmar på fivem och minst 80% är på rp servers. Har väldigt hög rp nivå och känner många på Unive så det blir roligt att rpa med mig eftersom det finns endel som känner mig ooc också.
Jag ska bli medlem eftersom att jag kommer vara trevlig ooc och ha en rolig karaktär ingame. Jag vill gärna ha medlem eftersom att jag har erfarenhet och förstår hur man ska rpa i alla scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion. Jag kommer bidra med både lagliga och lagliga karaktärer. Har inte riktigt bestämt än ifall jag ska fortsätta rpa på min karaktär. Jag kommer även bidra med bra, seriös och social rp ingame. Jag kommer se till att scenarion blir utdragna och roligt för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man försöker skapa lägen för den andra parten att rpa kreativt. Man ska göra det roligt för dom också. Ifall man kidnappar någon kan man försöka skapa scenarion där dom också kan bestämma i scenariot. Ifall man inte låter motparten rpa kreativt så blir det inte roligt för dom. Ifall man tar fast någon till fängelset så ska man inte bara sätta fast dom direkt man ska dra ut på scenariot och göra det roligt för dom.

Hur hittade du Unive? Hittade den på recommended inne på fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka