Nekad zackenzack | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Ditt Hex-ID: 1100001177a1fb1

Vad är din discord tagg? Zackenzack#8861

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, avstäng rollen på discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Project cheats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde project cheats i ett skottscenario. Det var väldigt dumt och dåligt gjort av mig. Fattar verkligen att ni banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade skjutit lite mot Lost Mc och pinnrad, jag hade dött två gånger i rad så jag tänkte på nåt konstigt sätt. "nu ska jag hämnas". Så jag satte igång project cheats när vi sköt mot dom, sedan dog jag och var tvungen att hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt fattar verkligen min ban jag kommer aldrig laddar ner project cheats igen och ångrar verkligen det jag gjorde. Jag tänker nog inte riktigt helt klart när jag är arg asså har svårt att kontrollera mig själv. Gjorde det en gång och det kommer aldrig ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för powergaming osv. Har även varit blackad för staff disrespect och sålt ingame saker. Jag har tagit lärdom av mina bans och inte gjort det igen. Ingame sakerna kommer aldrig att säljas igen och staff disrespect kommer absolut inte ske igen heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte använt dedär programmet bara för att vinna. Jag skulle rpat mer socialt och inte för att vinna. Jag skulle rpat på ett helt annat sätt och slutat tänka på att vinna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag tydligen inte klarar av att rpa kriminell. Ifall jag skulle få chansen att komma tillbaka kommer jag bara rpa som lagligt jobb och inte kriminell då jag själv inte fattar att jag inte hade fått indragen kriminell redan. Ifall jag får komma tillbaka kommer jag absolut absolut inte ladda ner project cheats och jag kommer även att försöka stanna på den lagliga sidan av rp tills jag vet att jag klarar av kriminell rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka