Nekad zackenzack | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Ditt Hex-ID: 1100001177a1fb1

Vad är din discord tagg? zackenzack#1025

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men 3 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp, sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffa anser att jag fearrpa när det var en person som drog upp en pistol.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Gomez sitter i samma bil. Vi får ett samtal att någon vill att ”någons kompis ska komma” minns inte vems komois men vi antog att det var nån av oss. Vi åker dit, alldeles nära där så står det två polisbilar så vi tänker att ingen farligt kan hända oss. Vi kör till sidan, där står en maskerad person och frågar oss något, vi är trevliga och han drar upp en pistol. Den riktas mot oss. Eftersom att vi har en av dom snabbaste bilarna på servern så väljer jag att bara köra iväg direkt eftersom det är nästan omöjligt att träffa inne i en bil som kör iväg fort. Vi hade kanske ändå blivit dödade om vi stannade kvar. Vi tar ingen skada och han träffar endast en liten ruta på vår bil. Sedan gömmer vi oss och då blir vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt eftersom att jag anser att det är farligare att stanna kvar än att åka iväg fort. Min karaktär vill inte heller att någon ska kunna vinna över honom vilket gör att han såklart inte stannar kvar för sitt eget bästa men inte heller för att slåss för det hade varit mycket fearrp. Min karaktär tycker att det är smartare att köra iväg. (Även jag irl).

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla förutom en har blivit överklagade och det är för att sunt förnuft regeln har tolkats lite olika. Jag har lärt mig från mina misstag och det hände inte igen. Fearrp kommer aldrig hända igen för detta kan va en av konsekvenserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hållt upp händerna o gått ut ur bilen. Jag skulle gjort som han sa att jag skulle göra. Försöka att inte provocera honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att köra iväg med sin bil kanske man inte gör i verkligheten, man ska istället hålla upp händerna för att inte bli skadad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka