Nekad zackenzack | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Ditt Hex-ID: 1100001177a1fb1

Vad är din discord tagg? zackenzack#1025

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, kör 130 i stan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde lite fort i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil så jag hade med personen för att han ville åka lite i den. Sedan så kanske jag tryckte på lite väl mycket och körde i 130 där nästan ingen var. Efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt eftersom att det endast var 130. Jag vet att gränsen är 80 men i fivem är 130 inte alls stor skillnad. 130 är polisens uppdrag. Om man kör alldeles för fort är det servervakternas uppdrag. Väldigt många som kör långt över 130 i stan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 3 överklagade och lärt mig av varje. Bland annat att man inte ska göra vissa saker på offentliga platser (sunt förnuft). När jag var ny lärde jag mig att inte ta tjänstefordon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört under 80kmh.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yess att jag inte ska köra över 80kmh och att det verkligen finns konsekvenser av det. Ett bra tecken på att servervakterna tar sitt jobb på allvar:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka