Nekad zackenzack | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Ditt Hex-ID: 1100001177a1fb1

Vad är din discord tagg? Enzo#6666

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: D42C2ED3-087E-420B-AE5B-F66038F51CF9.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har förståelse för att staffs valde att banna mig från Unive eftersom jag bröt mot reglerna genom att använda aimbot. Att fuska tar bort den riktiga utmaningen i spelet och gör det enklare för mig att vinna, vilket gör det mindre roligt för den andra spelaren. Genom mitt fuskande så gjorde jag det möjligt för mig att döda nio spelare på ett enkelt sätt, något som man inte skulle kunna göra utan att använda fusk. Det är viktigt att följa reglerna när man spelar online och jag förstår att det var viktigt för staffs att banna mig eftersom jag inte gjorde det. Genom mitt fuskande så gjorde jag det orättvist för den andra spelaren och det är inte acceptabelt. Jag har lärt mig från mitt misstag och kommer att undvika fuskande i framtiden. Jag respekterar beslutet från staffs och jag hoppas att jag kan få en chans att visa att jag kan spela på ett rättvist sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har varit en aktiv spelare av Unive i 2 år nu och har alltid följt de regler och riktlinjer som är satta av utvecklarna. Men en dag hamnade jag i en skottlossning med Lost MC och jag fann mig själv i en situation där jag ville vinna konflikten. Tyvärr valde jag att fuska och använde mig av aimbot. Jag erkänner nu att jag borde ha valt en annan väg att lösa konflikten och jag är tacksam för att Vo11ce upptäckte min fusk och påpekade det för mig. Jag inser nu att fuska inte är rätt sätt att lösa konflikter i spelet och det strider mot Fivems regler och riktlinjer. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och hoppas att du kan överväga att unbanna mig. Jag lovar att i framtiden följa alla regler och riktlinjer och aldrig fuska eller bryta mot spelets regler igen. Tack för att du tar dig tid att läsa min banöverklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt jag gjorde fel när jag använde aimbot och skulle inte gjort det. Men har faktiskt ändrats på dessa 3 månader och saknar Unive så kommer inte fuska mer på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blackad för staff disrespect men blev unbannad rätt kort efter. Har även varit bannad för rollspels relaterade saker som powergaming men sådant har aldrig skett igen då jag lärt mig av bannen precis som nu. Jag har lärt mig hur mycket jag saknar unive och skulle aldrig göra något sånt igen.

Jag lovar att jag aldrig kommer att fuska igen på Unive. Jag är angelägen om att få en andra chans att visa att jag har lärt mig mina misstag och att jag är redo att vara en tillförlitlig och respektabel medlem av Unive igen. Jag hoppas verkligen att du kan överväga min banöverklagan och ge mig en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle noga övervägt de beslut jag tog under spelet och se till att de följde de regler som ställs av Unive. Genom att följa reglerna och spela på ett rättvist och integritetsfullt sätt skulle jag ha undvikit en situation där jag måste skriva en banöverklagan. Jag skulle också ha förberett mig på att spela spelet på ett ansvarsfullt och försiktigt sätt, med en förståelse för konsekvenserna av mina handlingar. Dessutom skulle jag ha samarbetat med andra spelare för att upprätthålla en positiv och respektfull spelmiljö. Sammantaget skulle jag ha varit mer medveten om mina handlingar och valt att spela på ett rättvist sätt för att undvika en situation där jag behövde skriva en banöverklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en hel del efter min ban. Först och främst har jag lärt mig vikten av att spela på ett schysst sätt och att fuska inte leder till något gott. Jag har också insett hur mycket Unive betyder för mig och hur viktigt det är att ha en plattform där jag kan koppla av och ha kul med andra människor.

Sedan har jag också uppskattat rollspelandet mycket mer. Genom att bli bannad har jag insett hur viktigt det är att följa reglerna och att det är mycket mer roligt att spela på ett schysst sätt. Det är också en större utmaning och mer tillfredsställande att vinna genom fair play.

Slutligen har jag också lärt mig vikten av att ta ansvar för sina handlingar och att tänka på konsekvenserna av sina handlingar. Genom att bli bannad har jag insett att det inte är värt att fuska genom att använda aimbot.

Så ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban och hoppas kunna fortsätta att spela på ett schysst sätt och uppskatta rollspelandet ännu mer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka