Accepterad zackenzack | Ansökan till Trainee (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias

Vad heter du på discord? zackenzack#1025

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag är inne varje dag. Det kan vara varierat hur mycket jag är inne. Men här är en lista på tider som jag oftast är online.
Måndag: 16:00-22:30
Tisdag: 16:00-22:30
Onsdag: 16:00-22:30
Torsdag: 15:00-22:30
Fredag: 16:00-ca 03:00
Lördag: 12:00-ca 03:00
Söndag: 12:30-22:30

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli trainee eftersom att jag tycker det verkar väldigt roligt och intressant. Man får säkert lära sig mycket som man har god nytta av på många sätt. Jag tycker det är roligt med staffarbete och väldigt roligt att hjälpa människor samt att hjälpa servern. Jag vill lära folk hur dom fan förbättra sin rp och jag vill se att denna serverns utveckling bara går uppåt och att kvaliten på rpn blir bättre. Jag vill även jobba för att göra skillnad på servern. Jag vill att det ska märkas att jag är en bra trainee. Jag vill jobba för att få alla nöjda. Detta leder till att alla blir glada och ingen som blir sur i mina pms. Finns ingen anledning att göra någon missnöjd ifall man har chansen att göra personen nöjd samtidigt som man gör något bra för servern. Jag tycker även att Unive förtjänar det bästa. Därför vill jag verkligen bli trainee för att hjälpa till på servern. Jag kommer att försöka mitt bästa med alla delar inom staffarbetet.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag hade velat se till att alla har roligt när dom rpar och att ingen bryter mot några regler. Ifall en person bryter mot en regel och man märker att personen förstår vad den har gjort fel, då tycker jag att man har lyckats. Jag tycker att man ska vara trevlig i support och ge folk konstruktiv kritik. Om personen visar att hen inte bryr sig så tycker jag att man får banna lite längre. Men ifall personen förstår vad hen har gjort fel och man märker att personen menar det, då tycker jag att man kan ge lite kortare ban beroende på vad personen har gjort. Jag tycker verkligen inte att man ska vara för hård mot spelare. Man ska dock visa att man är trainee och kan jobba för att utveckla servern på ett positivt sätt. Man behöver verkligen inte vara arg och man ska sträva efter att göra det bättre för alla i varje fall. Om jag noclipar kommer jag att banna folk och skriva en tydlig anledning till varför personen blev bannad så att hen lär sig av sina misstag. Jag vill försöka bli mod och då vill jag jobba med många delar. Jag hade velat jobba med den del som ni tycker passar mig bäst och den del som det behövs jobb kring. Ifall det hade varit krimansvarig hade jag blivit det. Ifall det hade varit servervakt ansarig hade jag blivit det. Det spelar inte

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit med i discorden sedan Januari men har väl rpat sedan februari ungefär. Så det har sammanlagt blivit ungefär 700-800 timmar.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag är servervakt och kan mycket eftersom att jag har spelat på denna server i ca 9 månader. Jag har även spelat på dev server vilket gör att jag haft alla perms så jag har lärt mig att spawna saker. Banna folk. Skriva ut i announce. Spawna bilar. Noclippa och mycket mer. Jag tror även att jag har ganska goda erfarenheter med "support". Eftersom att jag har varit personalansvarig och biträdande chef så lärde man sig mycket om att kommunicera med nya rpare och hjälpa dom på olika sätt inom yrket. Vissa trodde att jag var någon slags mod som kunde spawna saker eller banna folk men jag var endast deras chef.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper gällande kommandon eftersom att jag har varit servervakt och även lärt mig från dev server.

Listan:
/kick (id) (anledning)
/svban (id) (anledning)
/sqlbanoffline (hexid) (tid) (anledning)
/sqlban history (hexid)
/sqlunban (hexid)
/sqlsearch (steamnamn)
/specteate (id)
/setjob (id) (jobb) (grad)
/dv (radius)
/ooc
/sv
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/noclip
/tpm
/freeze (id)
/goto (id)
/bring (id)
/skin (id)
/giveitem (id) (sak) (mängd)
/sc (staffchatt)
/announce
/clearchatforall
/trust (id)
/who (id)
/togglename
/toggleid
/giveaccountmoney (id) (summa)
/v (namn på fordon)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag vill utveckla mig själv inom staffarbete och förhoppningsvis kunna bli mod någon dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka