Nekad zackei | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackei

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799231851/

Vad är ditt namn i verkligheten? zacke djurström

Vad är ditt discord namn? zacke#1337

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Harry Coll och är 24år. Innan hans mamma och pappa dog så var han jätteglad och positiv. När han var 10år så dog hans mamma och pappa av gangsters för att dom var skyldiga dom pengar som var ungefär 20 000$ han vart ledsen och arg. När han blev ungefär 15-16 så ville han hämnas så han börja bli lite kriminel och använda vapen och droger han började bli mer och mer kriminel för varje dag som gick han börja döda och döda. När han blev 20 så blev han som en hitman/lego soldat med sin kusin Zac Bain som dödade för pengar som kunde vart 20 000-40 000$ per skalle. Och nu är han 24år en av dom farligaste hitman/lego soladeterna i världen. Hans personlighet är arg, ledsen och bra humor

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka att ha en så hög rp nivå som jag kan. Jag kommer följa reglerna och jag kommer försöka förbättra servern så bra som möjligt som jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört rykten om att den här servern ska va jättebra och att det är bra rp nivå. Har också hört att det är många som kör här så ville ge det ett försök

Hur hittade du Unive? jättemånga vänner har tipsat att det ska vara en bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? vill försöka förbättra min rp nivå och genom det få ett roligare rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre med rp och när jag blir kändare på servern så ska jag försöka att börja streama och bara ha allmänt roligt på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka