Accepterad zackee | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Siggurt

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219501821/

Ditt Hex-ID: 11000014b0e6afd (Hex)

Vad är din discord tagg? Siggee_#1111

Vem var det som bannade dig? waguchampangmode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 002644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde fort inne i staden samt att jag inte rpade på skador som jag vet att man ska göra och detta var ett stort misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte från från torget till Trygg-Hansa och satt bredvid min polare sedan råkade det bli en liten Dsync så bilen snurrade men det märktes inte på våran bil vet om att detta ska ända rpas på och jag vet om att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt mitt fel och kommer inte att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag snackade ooc för länge sedan när jag var ny till unive då jag inte visste så mycket om rp men sedan dess har jag inte blivit bannad typ alla har nästa varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat använt mig av /me eller /sme och rpat på mina skador samt ringt till sjukvårdare och polisen och gjort ett rp för dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag man ska rpa på sina skador även om det är Dsync.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut.

Tillbaka