Accepterad zacke1234 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zacke1234

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216677765/

Ditt Hex-ID: 11000014ae35385

Vad är din discord tagg? ZackePro#1337

Vem var det som bannade dig? FramerdDED

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-29 174524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde snabbt för bi polisen sen stannade jag vid rödljuset och varvade vilket från din sida ser väldigt fel ut vilket jag förstår

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en bil förbi polisen stannade vid röljuset och varvade sen körde jag höger och voltade sen körde jag iväg efter mot meko sen belv jag skickad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej för irl kan du köra för bi polisen och varvar o sånt men om man håller på hela tiden blirre ju cop beting men gjorde de inte för att polisen skulle ta mej men kan självklart ta lärdom av detta och inte gjöra om de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men alla har varit fel förutom 1

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra fort framför polisen och köra mer lungt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte köra fort och speciellt framför polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka