Accepterad zacke1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zacke1234

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216677765/

Ditt Hex-ID: 11000014ae35385

Vad är din discord tagg? ZackePro#1370 eller zackepro

Vem var det som bannade dig? dalle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt mot oppsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o några grabbar snura runt lite i centan sen kommer oppsen och jagar oss så vi kommer till en återvänds gränd och vi HOPPAR UT SAMTIDIGT SOM DOM så blir jag sjuten i benet sen kommer jag upp och skjuter jag mot dom för att jag fick lite panik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja jag skulle ej ha skjutit och låta mot partnen vinna men va stressad och gjorde ett dumt beslut skulle verkligen uppskatta om ni ser de från min sida och kommer verkligen inte göra om de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men några har varit fel aktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit mot han och get upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen inte skjuta i vissa lägen speciellt när man har vapen mot sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka