Nekad Zacke | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gannas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198016840624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? zacke#0682

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. En 20-årig man vid namn Rolf Svensson som hade en bra uppväxt hos sin familj och hamnade aldrig i skiten. Han var inte jätte duktig i skolan men tillräckligt för att söka fordonsprogrammet i gymnasiet. Men dagen fick sitt körkort blev det ofta böter för att han kör för fort. Senaste gången han blev tagen drogs hans körkort och flyttade därefter till multistaden för ett bilmekaniker jobb. Hans största intresse är bilar och vill bli mekaniker i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt seriös i RP. Har spelat på denna servern många timmar nu och har varit whitelisted. Säger aldrig något kränkande eller rasistiskt. Kan bidra med bra scenarion på ett seriöst sätt. Vad jag hör från vänner är jag en rolig person. Jag kan uppföra mig bra och visar respekt mot andra. Jag har spelat på servern väldigt länge och har god kunskap om den. Jag vill även att andra ska tycka det är roligt att spela på servern samt spela seriöst genom att RP:a bra med andra. Jag försöker spela så verkligt som möjligt som t.ex inte köra bil i 300 genom staden eller köra sportbilar fort på grusvägar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att något jag saknar i GTA V är realismen. Vad jag vet är multistaden en av de bättre svenska RP-servarna. Jag har spelat väldigt mycket på servern och har spelat på olika karaktärer så jag känner den rätt bra.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter en svensk RP server och multistaden såg bäst ut. Sen fick jag mina kompisar att spela här också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, hitta nya vänner och bidra med roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka