Inaktuell Zacke | Whitelist ansökning [Ceder] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gannas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198016840624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? zacke#0682

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lorénzo Torres Arias Fernández och är 30 år. Lorénzo föddes i Colombia med sina föräldrar. Han var ensam barn men han hade bra relation med sin pappa. Men Lorénzo hade bara fyllt 5 då hans pappa dog i en skottlossning. Senare kom de fram att Lorénzo's pappa var med i en kartell som hade en konflikt med ett annat gäng. Colombia var inte längre tryckt för Lorénzo och hans mamma så dem flyttade till en by i södra Sverige. I Sverige blev det mycket rasism mot Lorénzo och han föll mot det kriminella. Redan i 15 års åldern hade Lorénzo sålt droger till folk och han blev snabbt framgångsrik. Men några år senare dog hans mamma i cancer. Lorénzo kunde knappt lämna sängen på flera månader och han hamnade i en fosterfamilj. Under den tiden började Lorénzo plugga i skolan för att lämna de kriminella bakom sig. Några år senare flyttade Lorénzo till Multistaden för att kunna få jobb. Men kriminaliteten i staden var populär och det tog inte lång tid innan Lorénzo valde fel vägar. Lorénzo's mål är att bli lika framgångsrik som sin pappa en gång var.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt seriös i RP. Har spelat på denna servern många timmar nu och har varit whitelisted. Säger aldrig något kränkande eller rasistiskt. Kan bidra med bra scenarion på ett seriöst sätt. Vad jag hör från vänner är jag en rolig person. Jag kan uppföra mig bra och visar respekt mot andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att något jag saknar i GTA V är realismen. Vad jag vet är multistaden en av de bättre svenska RP-servarna. Jag har spelat väldigt mycket på servern och har spelat på olika karaktärer så jag känner den rätt bra.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter en svensk RP server och multistaden såg bäst ut. Sen fick jag mina kompisar att spela här också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, hitta nya vänner och bidra med roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka