Nekad Zacke | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gannas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198016840624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? 乙卂匚Ҝ乇#0682

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Johnny Jönsson är 31 år och föddes i Ystad. Han hade en uppväxt som inte sticker ut mer en någon annan. Skolan gick bra och familjen var trevlig. Johnny gillar bilar men hatar att jobba. Han har alltid försökt att få pengar på andra sätt än att arbeta. Detta gör han även med sina vänner. Ofta får dem små business av folk dem inte ens kan namnen på. Men Johnny har alltid försökt att ligga lågt. Han har aldrig blivit tagen av polisen. När dem försöker, lyckas dem aldrig. Han är inte någon tung kriminell, men han har hjärnan för det. Han är inte en glad person av sig. Ofta humör och gillar inte att lyssna på andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna servern i över 500 timmar. Tycker det är en delvis bra server och känner mycket roligt folk här. Är inte en person som blir bannad hela tiden. Försöker RPa så bra som möjligt. Ser mig själv som en person med seriös RP. Jag tänker alltid på reglerna och att RPa känns mer eller mindre naturligt för mig. Jag försöker alltid skapa scenarion utifrån olika situationer och jag spelar inte för att vinna, utan för att RPa. Har spelat väldigt länge på servern och ska börja göra det igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat på servern så pass länge nu. Det är många som spelar och ibland finns det folk som RPar väldigt bra. Tycker servern utvecklas med tiden och blir bättre och bättre. Man har alltid något att göra.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en svensk RP server och Unive (det hette multistaden då) såg bäst ut. Sen fick jag mina kompisar att spela här också. Därefter fastna jag helt för Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion med hög RPa nivå. Jag tycker det är skitkul och ska testa nya saker på servern med tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ska försöka starta ett gäng har jag tänkte. Har testat de mesta jobben men olika karaktärer. Om jag inte lyckas med gänget ska jag bli polis igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Tillbaka
Top