Accepterad Zacke | Medlem ansökning [Adde56]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke

Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? zackeb

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Tander och är född i Sarajevo bosnien och han är 25 år gammal och är 50 %svensk 50 % bosnisk och när Leon var 3 år gammal så flydde från bosnien pga av det bosniska kriget med sin Bosniska pappa Anez och sin Svenska mamma Sara från bosnien och dom flydde från bosnien till tyskland med andra flyktingar och sedan från tyskland så flydde dom till malmö i skåne och därefter så splittrades dom efter att familjen hade det tufft och var tvungen att ge iväg Leon till en foster familj och under tiden i foster familjen så fick Leon ett litet intresse för bilar så han brukade stå i garaget och mekka med en gammal traktor dom hade och när Leon blev 18 år så skaffade han sig sitt första jobb i en liten kiosk och samlade ihop pengar för att köpa sin första bil som blev en trasig volvo v70 som han tog hem och mekka på den tills den blev klar och han kunde ut och köra och sen vid 20 års åldern så hittade han sin dröm tjej Lisa och dom gifte sig skaffa 2 barn men efter ett lyckligt förhållande som varade i 7år gjorde dom slut och Leon kom in på några dåliga vägar och blev alkolist men efter 1,5 års av alkolistande så gick han på möten för att inte vara alkolist längre och nu har Leon inte nuddat alkohol på 13 månader och har flyttat till unive city och vill börja jobba på mekonomen eller autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och intressanta scenarion samt en rolig och aktiv rp där jag kommer försöka va så unik som möjligt för att få ett inflytande på andra i servern så det kan i slutändan bli bättre rp för hela omgivningen. Samt vill jag lära de nya rparne hur man ska vara och hur man ska agera i rpn så alla får den bästa rp upplevelsen som möjligt. Sammanfattningsvis så kommer jag vara väldigt aktiv samt har en utstickande rp från alla andra så andra får en insyn på hur man kan va olika från alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela rättvist så att när man är i ett scenario så ska man inte spela för ens egen vinning så att man själv tjänar på det utan man ska göra det rättvist för båda parterna. Ett exempel kan vara om man gör ett bankrån då är det inte att spela för motpartens vinst om man tar en abuse bil och försvinner direkt utan man ska förlänga scenariot och göra det roligt annars så kommer motparten tycka det är en tråkig rp som påverkar hela omgivningen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan alla grundregler. Några exempel kan vara Vdm, Rdm, Powergaming, sunt förnuft,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på denna server sen 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Faktiskt inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka