Nekad Zacke.bennis | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke.bennis

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? LökenRoffe#4918

Vem var det som bannade dig? akzab

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait ~!Akzab. Återstår: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag chillade vid piren och snackade med lite folk och sen så letade jag efter en nice bil som jag kunde köpa och sen s¨å kommer det massa med polisbilar så vi alla som snackade gick till stranden och kolla, och sen så funderade jag på att ta min cykel så jag gjorde det och så tog jag cykeln och så gick vid ditt och sen så frågade jag poliserna vad som har hänt och poliserna bara säger avlägsna från platsen vi vill inte ha dig här och sen så fortsatt jag ba fråga, okej men asså kan jag få veta vad som har hänt och sen så sa dom ba nej hål käften stick härifrån och jag bara blev förvånad eftersom varför dom var så uppkäftiga så jag sa ftp som står för fuck the police och det va därför dom bannade mig och jag har fattat nu att man inte ska säga de och jag ångrar mig fett mycket. Ochd et ska inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade vid piren och snackade med lite folk, det var ganska kaos på piren då för att folk gick runt och sa svordomar och var uppkäftiga och vissa gick runt och slåss. Så det var helt enkelt kaos och det blev mer kaos när alla poliser kom, och sen så letade jag efter en nice bil som jag kunde köpa och sen s¨å kommer det massa med polisbilar så vi alla som snackade gick till stranden och kolla, och sen så funderade jag på att ta min cykel så jag gjorde det och så tog jag cykeln och så gick vid ditt och sen så frågade jag poliserna vad som har hänt och poliserna bara säger avlägsna från platsen vi vill inte ha dig här och sen så fortsatt jag ba fråga, okej men asså kan jag få veta vad som har hänt och sen så sa dom ba nej hål käften stick härifrån och jag bara blev förvånad eftersom varför dom var så uppkäftiga så jag sa ftp som står för fuck the police och det va därför dom bannade mig och jag har fattat nu att man inte ska säga de och jag ångrar mig fett mycket. Ochd et ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en rättvis ban om man kollar på polisens och supports sida för att dom trodde att jag ville att polisen skulle åka efter mig men det skulle dom inte göra för dom hade fullt upp med andra saker och göra men japp om man iallafall kollar på doms perspektiv så var den en rättvis ban men jag försökte inte få polisen efter mig för då skulle jag lika gärna gå till dom och vara uppkäftig men det var jag inte, och om man kollar på mitt perspektiv så var jag bara lite smått sur eftersom jag kom ditt för att fråga vad som hade hänt men dom bara blev arga och så blev jag irriterad efter jag hade dragit och jag sa ftp och det var inte smart gjort för man kan tro att man försöker copbaita men jag ville verkligen inte göra det. Jag var ba lite smått sur och det ska inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var nybörjare och hade inte läst reglerna det var min förstadag och jag gick runt och lallade men nu är jag krim och jätte seriös rp spelare och kan allting och vill inte bryta mott nån regel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat cykla/gå ditt normalt istället för att hålla på och säga konstiga saker som kan göra poliserna extra arga så jag skulle helt enkelt bara gå därifrån istället för att säga ftp för då kan man tro att jag ville copbaita men det va det jag inte ville göra jag var helt enkelt bara smått sur eftersom poliserna hade varit taskiga/kaxiga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt dig att man inte ska spotta ut massa random ord bara för man är lite arg det är bättre att lugna ner sig och bara ta det på ett normalt sett och om nån annan gör fel så behöver inte jag göra det för då gör man själv fel och det vill man inte göra och bara andas och behärska sig och jag har fattat att jag inte skulle gjort det och jag ångrar mig och jag har lärt mig av det och det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka