Accepterad Zacke.bennis | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke.bennis

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? LökenRoffe#4918

Vem var det som bannade dig? RealSvampbob

Hur lång tid var din ban? 9 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: mass vdm ~RealSvampBob. Återstår: 8 dagar 21 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att TheRealSvambob bannade mig för att han trodde jag var en lallare och ville VDM:a men jag ville inte det och det stod till såhär egentligen: Jag väntade i kön på att köpa en ny bil, jag va skit taggad och jag snackade med dom andra i kön som också skulle köpa en ny bil och vi hade gött snack och jag blev kompisar med dom och skaffade deras telefon nummer så att vi kunde ses på senare håll och sen när det är min tur så tar bilförsäljaren in mig i bilfirman och så snackar jag med han och så frågar jag honom vart man kan se alla bilar man kunde köpa och då så han att han kunde ta in en annan kund och jag kollar i katalogen och bestämmer mig för att köpa den bilen (kommer ej ihåg namn) och sen så kommer jag ner och så står han med den andra kunden fortfarande och jag hälsar på kunden och han var schysst sen så när det är min tur säger jag vilken bil jag vill ha och så hade jag inte råd för det vill skillnaderna på katalog priserna och då så sa jag har ni nån bil för under 57k och han Ba ja och sen så när jag kör ut bilen så råkar jag köra på kön men för mig så gör jag inte det men jag fick fps drop och det hackade till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade i kön på att köpa en ny bil, jag va skit taggad och jag snackade med dom andra i kön som också skulle köpa en ny bil och vi hade gött snack och jag blev kompisar med dom och skaffade deras telefon nummer så att vi kunde ses på senare håll och sen när det är min tur så tar bilförsäljaren in mig i bilfirman och så snackar jag med han och så frågar jag honom vart man kan se alla bilar man kunde köpa och då så han att han kunde ta in en annan kund och jag kollar i katalogen och bestämmer mig för att köpa den bilen (kommer ej ihåg namn) och sen så kommer jag ner och så står han med den andra kunden fortfarande och jag hälsar på kunden och han var schysst sen så när det är min tur säger jag vilken bil jag vill ha och så hade jag inte råd för det vill skillnaderna på katalog priserna och då så sa jag har ni nån bil för under 57k och han Ba ja och sen så sa han namnet på bilen och jag ba ja det blir bra och sen så ger mig han mig en faktura och jag betalar den och sen så frågar han om mitt id kort så jag ger han mitt id kort och så lägger han en faktura på mitt namn och jag betalar den och sen kör ut och sen var jag skit hypad så jag körde förbi kön och sen lagga det till så jag tydligen körde på kön men jag fick fps drop och jag har fixat allt de nu och jag vet att det är vdm så skulle inte gjort det med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban och jag bröt mott spel reglerna men som sagt man kunde tro att jag var en lallare men från mitt perspektiv så laggade det bara till och jag har ändrat mina Graphics nu så jag inte får fps drop och så jag ligger på mer fps och inte hackar spelet men det var också väldigt många inne då så det var allmänt bara laggigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt för nuft, jag körde 200km/h i stan och har lärt mig efter den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta en annan väg och inte kört alls fort och sen istället tidigare skulle jag kunna fixa mitt fps och graphics så det här inte skulle kunna hänt tidigare. Sen så skulle jag också bara kört upp istället för ner. Och jag skulle bara ta det lugnt även om det var min första bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jappp har lärt mig att fixa mina graphics så det inte blir fps drop och riskera att det här händer och jag vet att man inte ska köra på folk för det är en spelregel och vdm så därför skulle jag aldrig göra det med mening och det hackade bara till. Ledsen mch roffe.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka