Dubbelpost Zacke | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke

Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? LökenRoffe#5919

Vem var det som bannade dig? vne

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? this user has been banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle sluta med rp och jag skulle inte förstöra för någon jag hade bara tröttnar och skulle sluta och jag tog ut pengar från skatteverket och då blev jag bannad och jag ångrar det även om jag inte kommer spela så mycket så vill jag fortfarande inte va bannad. Och det va dumt gjort och jag behövde inte ens pengar men jag ville ba ge typ 10m till en lyckad grabb och då gav jag han och han blev bannad för jag gav honom och jag blev bannad. Jag har alltid visat från min bästa sida respekt och kärlek till unive och jag kommer alltid göra det. Det jag gjorde var inte bra och det förstör för servern och rp:n, jag har lärt mig av det regelbrottet och det kommer inte hända igen. När jag först kom till unive var jag usel på rp och kunde ungefär ingen ting och jag tyckte det var skit roligt att bara chilla på piren när jag var icke medlem. Jag småningom att lära mig rpa och jag ansökte till medlemskap och jag lyckades, jag tyckte det var skit roligt och jag har gått igenom tuffa tider och väldigt roliga tider. Efter jag hade lärt mig att rpa ganska bra så köpte jag upp gäng med många sköna personer. Jag blev kriminell och det gick väldigt bra. Jag har haft så roligt i de här stunderna och jag har alltid längtat efter plugget att bara sätta mig vid datorn och spela och det är därför unive är en så bra plats och server. Det finns så sköna personer och ett väldigt bra community. Jag har byggt ihop min rp nivå här på unive och jag kommer oavsett alltid spela på unive och alltid välja unive. Det jag har gjort är en skam och jag skämms över det. Jag har lärt mig över mitt misstag också. När jag blev demotad så kände jag ingen lust att spela men då så kan man tänka att bara för det ska jag inte ta ut pengar och jag fattade inte ens varför jag gjorde det och det var ett stort misstag. Hoppas jag får en chans och visa att jag verkligen ångrar mig och att jag har förstått mitt regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ge en grabb pengar eftersom ville vara snäll för jag skulle sluta med att rpa och då så gav jag pengar till en grabb och då blev jag bannad men ville inte förstöra för nån för unive betyder mycket även fast jag skulle sluta. Som sagt att jag har lärt mig av det jag har gjort och det kommer inte hända fram över. Jag kommer alltid visa kärlek och respekt för unives beslut och jag var staff dagen innan och jag skulle också gjort så till 100%. Det var en helt rätt ban. När jag först kom till unive var jag usel på rp och kunde ungefär ingen ting och jag tyckte det var skit roligt att bara chilla på piren när jag var icke medlem. Jag småningom att lära mig rpa och jag ansökte till medlemskap och jag lyckades, jag tyckte det var skit roligt och jag har gått igenom tuffa tider och väldigt roliga tider. Efter jag hade lärt mig att rpa ganska bra så köpte jag upp gäng med många sköna personer. Jag blev kriminell och det gick väldigt bra. Jag har haft så roligt i de här stunderna och jag har alltid längtat efter plugget att bara sätta mig vid datorn och spela och det är därför unive är en så bra plats och server. Det finns så sköna personer och ett väldigt bra community. Jag har byggt ihop min rp nivå här på unive och jag kommer oavsett alltid spela på unive och alltid välja unive. Det jag har gjort är en skam och jag skämms över det. Jag har lärt mig över mitt misstag också. När jag blev demotad så kände jag ingen lust att spela men då så kan man tänka att bara för det ska jag inte ta ut pengar och jag fattade inte ens varför jag gjorde det och det var ett stort misstag. Hoppas jag får en chans och visa att jag verkligen ångrar mig och att jag har förstått mitt regelbrott. Jag kommer alltid stötta unive och det jag gjorde visste inte ens jag att jag skulle kunna göra. Och jag tycker att det är skämmigt att jag gör så när jag har fått chansen till trainee och phlip har trott mig. Jag tycker att jag har gjort ett stort fel men jag har verkligen lärt mig av min ban. Även om det var ett stort misstag så har jag lärt mig av mitt stora misstag och det kommer verkligen inte hända igen. Även om ni inte kommer godkänna den här så kommer jag alltid respektera staffsen beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en rättban och jag ångrar det för även fast jag skulle sluta så vill jag fortfarande inte bli bannad för jag ska sluta med rp och spela fifa men endå så vill jag inte bli bannad och jag fattar inte helt ärigt varför jag gjorde de och det var riktigt dumt men jag ångrar det ganska hårt. Jag blev avsatt som staff och sen hade jag inge lust så jag började med ett annat spel vid namn fifa 22. Och även om jag inte kommer bli unbannad som kommer jag alltid visa respekt och kärlek för denna server för de har gjort mig glad i de flesta bästa stunderna. Jag fattar staffsen beslut och att det förstörde för servern när jag tog ut pengarna. Har ångrat det väldigt mycket och jag kan inte gå vidare. Kommer alltid vara vid unive och det kommer alltid vara den bästa servern, jag har begått ett stort misstag men jag har fortfarande hopp eftersom det är många som har gjort värre och blivit unbannad men inte alla och man ska inte komma tillbaks om man har gjort ett så stort brott. Men även om jag inte har en så stor chans att kunna komma tillbaks till unive så kommer jag försöka mitt bästa. Staffsen är väldigt bra på unive och jag har varit trainee och det var extremt att lära känna alla som Phlip, Kerstin, alexander, Lenny m.m. Och det gör den här servern extremt bra att det är bra staffs som vet vad de håller på med. Som sagt jag kommer alltid va som ett klister till unive jag kommer alltid vara kvar. Det misstaget jag har gjort kommer alltid finnas kvar och det kommer vara svårt att gå igenom det men jag har hopp. Jag har byggt ihop hela min rp och jag fattar varför alla gör det för att det är en tydlig rp server och ett väldigt bra community där staffsen och ägarna vet vad de håller på med. Även om jag inte blir unbannad så fattar jag endå staffsen beslut och jag kommer försöka bli unbannad men om staffsen inte vill det så kanske jag tappar hoppet. Men man ska aldrig ge upp. Men jag tror om jag inte blir unbannad den här gången så kommer jag nog tappa hoppet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gissar på att jag har ungefär 6 men jag kommer inte ihåg var det var, jag kommer ihåg att jag har lärt mig av min ban dock. :))

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle bara sluta allmänt och inte göra nåt men jag gjorde inget dumt mott ngn det var bara dumt för mig själv även fast jag skulle sluta och börja spela ett annat spel men unive är bra och kommer alltid vara bäst och jag ville inte bli bannad från discorden även fast jag skulle sluta. Det var ett väldigt dåligt beslut av mig att ens tänka tanken på det jag gjorde. Jag tyckte det var väldigt roligt att vara staff så jag blev lite smått arg på mig själv av anledningen jag blev demotad av. Fast även för det hände ska jag inte göra det jag gjorde. Jag kommer alltid visa respekt och kärlek för unive och beslutet var rätt taget men jag ber här och nu om en chans till. Man ska inte skada servern eller något när man ska byta server eller sluta med rp. Man ska lämna som ingen märkte utan att göra nåt. Och jag har lärt mig av det. All tillit som Philip har haft till mig och jag går och gör det här det tycker jag, jag borde skämmas över och det var riktigt dumt. Han har tilliten till mig att jag får en chans att bli trainee och jag går och gör det här. Jag kan inte fatta om vad philip tänker om mig att jag gör det. Jag ber om ursäkt för det jag gjort till alla staffs och Phlip och bullen. Jag också om ursäkt om allt jag fått från unive, alla roliga stunder. Allt jag fått från unive och unives fivem server. Det är det bästa möjliga servern för om man vill ha bra rp nivå och ett bra rp community eftersom att staffsen tar hand om det så bra. Jag ber om ursäkt ifrån allt jag har fått från unive och jag hoppas jag får en chans. Om inte, så fattar jag beslutet.
Staffsen kommer alltid göra bra val för att Philip är kunnig om sånt här och han ser i ögonen vilka som ska vara staff eller inte. Unive har byggt upp min rp nivå som man kan se här, När jag först kom till unive var jag usel på rp och kunde ungefär ingen ting och jag tyckte det var skit roligt att bara chilla på piren när jag var icke medlem. Jag småningom att lära mig rpa och jag ansökte till medlemskap och jag lyckades, jag tyckte det var skit roligt och jag har gått igenom tuffa tider och väldigt roliga tider. Efter jag hade lärt mig att rpa ganska bra så köpte jag upp gäng med många sköna personer. Jag blev kriminell och det gick väldigt bra. Jag har haft så roligt i de här stunderna och jag har alltid längtat efter plugget att bara sätta mig vid datorn och spela och det är därför unive är en så bra plats och server. Det finns så sköna personer och ett väldigt bra community. Jag har byggt ihop min rp nivå här på unive och jag kommer oavsett alltid spela på unive och alltid välja unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det finns mycket jag har lärt mig att inte fortsätta med saken som man är arg på med det menar jag att jag skulle inte gå in på unive och då när jag va arg så skulle jag gjort dumma saker. Är väldigt ledsen för det för jag förstörde. Det kommer inte hända igen. Jag kommer fortsätta respektera unive och staffsens beslut så jag kommer aldrig gå ut med nåt fult ord till nån. Man ska inte vara korrupt eller ta ut pengar från skatteverket för det är failrp och sunt förnuft som inåt att det inte går. Man ska lämna servern eller vad man en nu ska göra så att ingen märker eller så skriver man ett förväll jag ska sluta med rp eller bara slinka ut diskret och inte skada servern något. Jag har gjort ett dumt val och jag kan inte sluta tänka på det och det kommer verkligen inte hända igen. Det kommer alltid stå kvar den här händelsen och jag har ångrat mig rejält. Det får så förtjänar man, jag var korrupt och jag får en ban det är så det går till och det var ett rätt beslut för korruption är en regel som stor noggrann och jag vet inte varför jag bröt mott den. Detta kommer aldrig ske igen, det kan jag lova. Jag har haft så många minnen på unive och jag kommer aldrig släppa det, det är därför jag skriver en ban överklagan och vill komma tillbaka. Jag har begått ett väldigt stort misstag och det fattar jag. Och jag kommer aldrig snacka skit om nån staff eller någon ägare på unive för allt staffsen gör betyder mycket för staffsen och särskilt ägaren som har byggt upp hela servern. Stort cred till Phlip. Jag kommer försöka bli unbannad och det är därför jag skriver en ban överklagan. Men om jag blir nekad på den här så kommer jag inte göra någon mer ban överklagan på länge eftersom det betyder att jag inte kommer kunna bli unbannad eller att någon i staff teamet eller ägarna vill ha tillbaka mig. Mvh Zacke.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka