Nekad zack123 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Daim#1212

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof, han är en Svensk- Somalisk man på 25 år, 193 lång. Född i Göteborg på Capio Lundby Närsjukhus. Hans mamma är från Somalia och hans pappa från Sverige. Han är född i en familj med inte så stor ekonomi då hans Mamma blev sparkad från jobbet på grund av sin bakgrund, hans pappa lämnade deras familj när Olof bara var 3 år, hans mamma dog några år senare i självmord, han har alltid velat göra henne till rätta, han vill alltid göra henne stolt, så en svag punkt för Olof är ifall någon skulle nämna hans mamma. Han har ingen familj så de ända han kan relatera till som familj det är hans vänner, dem som tagit hand om honom, lyft upp honom till att ha blivit en stark och självständig man. Dock var detta aldrig något som förändrade synen på han själv, han tvivlar på sig själv, började tänka att hans mamma nog aldrig kommer vara stolt. Han har därför aldrig kunnat springa ifrån faktumet att hans mammas död har skadat honom mentalt, han blev som helt trasig och ej fungerande. Men han försöker leva sitt liv som att varje dag är den sista och göra sin mamma stolt.
Han är en till synes normal person, lite trött hela tiden, gillar meka med bilar då att meka med bilar är ett sätt för Olof att fly från sina problem. Han gillar att vara med polare och han söker jobb på någon bilförsäljning eller bilmekaniker där han får göra det han gillar bäst och även tjäna pengar på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server eftersom det är den ända servern jag spelar på och jag gillar iden att bli medlem för jag då får möjligheter till andra saker jag inte kan göra annars samt ökar jag mina upplevelser inom RPn's värld. Jag kommer bidra till RP och spela realistiskt, följa lagar och regler ,jag tänker inte förstöra för andra utan snarare få andra att gilla denna server och bidra till bättre upplevelser.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här är den mest seriösa RP servern som jag spelat på. Jag hoppas på att jag kan bidra till en bättre serv. och kunna på så sätt träffa nytt folk på vägen som jag kan påverka inom RP'n.

Hur hittade du Unive? Jag spelade en hel del fiveM under sommaren 2020 och jag började få med mig kompisar som började tycka om Rp och det var då våra ögon riktades mot multistaden och sen jag hittade servern så har jag spelat ungefär varje dag. Sen så bytte servern namn till unive och det var då jag tyckte servern blev mer intressantare eftersom jag insåg vilka möjligheter jag får av att bidra till bra RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att man är så seriös som möjligt med sin RP för att man då får bättre upplevelser, därför tycker jag att det är en stor innebörd att bli White listad. Men mitt mål är väll att få så bra kunskaper om rp så att det blir roligare för alla att spela på servrar som detta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vidga min syn på RP, och bidra till bra upplevelser för andra. Jag vill visa andra RPns värld och jag hoppas jag kan få med mig kompisar på vägen till at bli en bra RP'are.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag vet även att det är emot era regler.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.