Nekad zack123 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? el pruppacabra#4081

Vem var det som bannade dig? eken

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasicm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag va rasistisk och sa ett antal fula ord till folk som var onädiga att säga. jag tog i lite för mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var typ 2 månader sen nu men det var väl typ att jag var på centrum parkeringen och skulle parkera en bil och sen va det någon som krockade in i mig och dfå sa jag typ vad fan gör du din n#"#r och sen mördade han mig och sen var det inget mer än det typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en gondkänd ban men verkligen inte permanent. för ett ord som jag säger vardagligen 24/7 och jag är ju och så mörkhyad. han jag sa det tills karaktär var tilloch med mörk så det var lite konstiogt at det var permanent.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att dom va bakom mig på motor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer mogen och säga typ fan, helvete ist för det jag sa för det kanske är lite grovt i ett fivem comunity. och det är ju regler på servern som det står att man inte får vara rasistisk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska prata om hudfärg och inte trycka ner någon för deras hudfärg för det spelar inte roll nånstanns. jag ska inte ta i så hårt med språket och försöka vara mer trevlig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka