Accepterad zack123 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? Zacke#4081

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 5 timmar 7 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska jag va ärlig så vet jag inte de. Jag försökte bara va lite rolig. och jag skojade mycket med polisen. men jag kan fatta lite att dom valde att banna mig för att jag kanske överdrev lite för mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. presis innan jag blev bannad så fick jag hjälp av doktorer för att jag hade inte bil bältet på mig mnär jag åkte bil så jag flög ut och dog. sen när jag skulle gå ut ur sjukhuset så ba blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att de var en felaktig ban för de va inte så farligt som ni kanske tror. jag bröt inte mot nån regel heller sa så jag ba försökte va lite rolig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va för powergaming. jag krockade lite in i ett träd och körde där ifrån direkt. de va inte en stor crash de va bara lite små repor på lacken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske försökt att inte låtsas att jag var dum i huvudet och ljög för polisen att jag hade gjort massa olagliga grejer som jag inte hade gjor. och jag kanske inte skulle svort så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Arå de har jag . man ska aldrig göra fula grejer mot polisen och man ska va trvlig mot alla i omgivningen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top