- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/
Ditt Hex-ID: 11000010000638
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Retarden
Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 59 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FearRP, VMD ~Retarden. Återstår: 19 dagar 23 timmar 12 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag körde min bil på en väg och blev jagad av fem grabbar på motorcyklar och efter ett tag så stannade dom och tog upp ak47 och massa pistoler och alla började skjuta på mig och å blev jag as rädd och gasade där ifrån. Då så råkade jag köra in i en av killarna så han ramlade. det var nog med VDM men med fair rp så var de senarenär jag höll upp händerna när dom riktade vapen mot mig och då råkade jag spinga iväg kanske fem meter och då började han skjuta mig men jag stannade då och sen blev jag bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid meth farmen och skulle beställa varor. sen åkte jag en väg och åkte förbi dom där killarna och dom följde efter mig och sen började dom skjuta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var de inte de va helt rätt av dom att banna mig men jag tycker att de va konstigt att en av anledningarna var VDM för att jag råkade köra in i han fast jag blev jo as rädd när dom skjöt mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att dom va bakom mig på motor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stå stilla och lyda deras order. men dom han endå inte säga nåt till mig innan jag blev skjuten av dom.och jag kunde bara stannat från först början när dom jagad mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. man ska aldrig skita i vad folk säger när man blir rånad av dem med vapen. och att de är mer allvarligt än vad jag trodde med VDM.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010000638
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Retarden
Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 59 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FearRP, VMD ~Retarden. Återstår: 19 dagar 23 timmar 12 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag körde min bil på en väg och blev jagad av fem grabbar på motorcyklar och efter ett tag så stannade dom och tog upp ak47 och massa pistoler och alla började skjuta på mig och å blev jag as rädd och gasade där ifrån. Då så råkade jag köra in i en av killarna så han ramlade. det var nog med VDM men med fair rp så var de senarenär jag höll upp händerna när dom riktade vapen mot mig och då råkade jag spinga iväg kanske fem meter och då började han skjuta mig men jag stannade då och sen blev jag bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid meth farmen och skulle beställa varor. sen åkte jag en väg och åkte förbi dom där killarna och dom följde efter mig och sen började dom skjuta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var de inte de va helt rätt av dom att banna mig men jag tycker att de va konstigt att en av anledningarna var VDM för att jag råkade köra in i han fast jag blev jo as rädd när dom skjöt mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att dom va bakom mig på motor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stå stilla och lyda deras order. men dom han endå inte säga nåt till mig innan jag blev skjuten av dom.och jag kunde bara stannat från först början när dom jagad mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. man ska aldrig skita i vad folk säger när man blir rånad av dem med vapen. och att de är mer allvarligt än vad jag trodde med VDM.
Har du läst våra regler? Ja