Accepterad zack123 | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274751222/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Daim

Vad är din discord tagg? Zack#4081

Vem var det som bannade dig? ~Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: pratar OC in game ~Quirkz303. Återstår: 9 dagar 23 timmar 55 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är för att jag snackade oc ingame med en polis. han sa innan att han inte skulle banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han kom och stannade mig vid mekonomen. Vet inte riktigt varför hade inte gjort nått. sen sa han upp med händerna och då blev jag stressad och glömmde typ bort vilken knapp jag skulle trycka på. o sen sa han att kan du berätta lite mer detaljerat varför du inte kan ta upp händerna då sa jag att jagg kommer nog bli avstängd från den här staden och då sa han att jag inte skulle bli det. jag sa och så om jag kunde snacka lite oc med han då sa han ja de kan du jag kommer inte banna dig å då berättade jag de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han sa att han inte skulle banna mig om jag skulle snacka oc med han så de tycker jag va väldigt taskigt av han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va exakt samma sak. att jag snackade oc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte. de finns inte så mycket anda grejer jag kunde säga i den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig att man aldrig ska prata ooc i den här servern

Har du läst våra regler? Ja

Asså jag va på mekonomen helt ensam i typ 30 minuter för jag väntade på nån som jobbade där. sen kommer polisen dit och de va precis då jag skulle gå där ifrån. sen sa dom stanna bilen och ta upp händerna. jag blev väldigt stressad och glömde nästan bort vart man klickade för att ta upp händerna. sen sa han varför kan du inte ta upp händerna kan du förklara lite mer detaljerat. jag sa då asså jag kan nog inte förklara de här för de är emot reglerna. han sa då men säg endå jag kommer inte banna dig eller nått då sa jag att jag lömde bort att man skulle klicka p x för att ta upp händerna. sen bannade han mig i 10 dagar. jag tyvkte de va väldigt taskigt att sägga att han inte skulle banna mig när han endå gjorde de. multistaden är min absoluta favorit server.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka