- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575
Ditt Hex-ID: 11000010002b256
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 6 dagar 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gav en grabb en riktigt hård smäll på käften. Det gjorde jag bara för att han slog ner min polare och han ville att jag skulle hjälpa honom så jag gjorde det. jag vet att de va mot reglerna men jag blev lite irreterad på honom för att han hade varit fett dryg mot mig lite innan de hände.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja min bil till en grabb och sen blev de inte av så jag drog tillbaka till garaget för att parkera den sen såg jag de där hände så jag sprang ut och hjälpte min polare.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var de inte de var jag som gjorde fel. de står klart och tydligt på era regler och jag har läst dom massa gånger om. men de va bara för de där jag sa där uppe.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va när jag blev bannad för powergaming. jag blev jagad av nått gäng i en mattsvart rs6a och sen krockade jag in i ett träd och endå så åkte jag där ifrån. och de var väldigt dummt av mig att göra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat snacka med han istället för att slå honom som jag nu gjorde. för våld löser inget. man ska aldrig använda våld. de är inte bra för rp.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man aldrig ska slåss även om han innan har varit taskig eller slagit mig så ska man aldrig göra nått till baka. man får bara snacka om de istället. och de jag gjorde är bara dumt för att de förstör ju rp på eran server. jag är väldigt ledsen för de jag gjorde. jag ska aldrig göra om det.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010002b256
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 6 dagar 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gav en grabb en riktigt hård smäll på käften. Det gjorde jag bara för att han slog ner min polare och han ville att jag skulle hjälpa honom så jag gjorde det. jag vet att de va mot reglerna men jag blev lite irreterad på honom för att han hade varit fett dryg mot mig lite innan de hände.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja min bil till en grabb och sen blev de inte av så jag drog tillbaka till garaget för att parkera den sen såg jag de där hände så jag sprang ut och hjälpte min polare.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var de inte de var jag som gjorde fel. de står klart och tydligt på era regler och jag har läst dom massa gånger om. men de va bara för de där jag sa där uppe.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va när jag blev bannad för powergaming. jag blev jagad av nått gäng i en mattsvart rs6a och sen krockade jag in i ett träd och endå så åkte jag där ifrån. och de var väldigt dummt av mig att göra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat snacka med han istället för att slå honom som jag nu gjorde. för våld löser inget. man ska aldrig använda våld. de är inte bra för rp.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man aldrig ska slåss även om han innan har varit taskig eller slagit mig så ska man aldrig göra nått till baka. man får bara snacka om de istället. och de jag gjorde är bara dumt för att de förstör ju rp på eran server. jag är väldigt ledsen för de jag gjorde. jag ska aldrig göra om det.
Har du läst våra regler? Ja