Nekad zack123 | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? Zacke#4081

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: använder tjänstevapen ~Ovve. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de är för att jag hade en tazer på mig. och den tillhör igentligen polisen men nu är det så att jag och många andra grabbar skulle robba en grabb och då hade han en tazer på sig och jag ba vrf inte ta den. men jag viste lite att man inte fick använda dem men jag hade aldrig använt den heller. jag hade den lite mer för att skrämma bort bråkstakar. OCH JAG SKA BÖRJA TÄNKA PÅ MERNOGRANT VAD JAG GÖR.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 5 andra grabbar samlade ihop oss och gjorde upp planer för att hitta vart dom har flyttat kokain farmen. och vi letade ett litet tag och sen kom jag på att man kunde köpa ammo för pistoler och sånt i närheten så jag visade grabbarna stället och sen blev jag bannad. och innan vi drog ut och letade då var de så här att jag stod på en lite övergiven plats där de då kom en snubbe och körde rakt in i min bil och jag ba vad fan håller du på med asså. och han började så klart kaxa och skit mot mig så jag ba kände för att dra upp den för att få bort han och de funkade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de det inte. helt rätt av ovve. jag hade ett tjänste vapen och de får man inte ha när man inte är polis eller securitas eller vet inte om dom ens har det men vi som inte jobbar där dom får absolut inte ha. men jag va dum nog och valde att ta den från den där grabben. jag visste gott och väl att man inte fick ta såna. men jag ville va lite cool för grabbarna och säga att jag bar på gun liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att dom va bakom mig på motor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat att skita i att ta den där pistolen från han. och jag kunde att inte ta fram den framför folk när de är ett tjänstevapen. och jag kunde berätta för mina polare också så att dom vet att man inte får använda tjänstevapen. OCH JAG HADE KUNNAT STRUNTA I SÅNT SKIT FÖR JAG JOBBADE JU PÅBRITTAS SÅ JAG SKULLE LIKAGÄRNA GÅ DIT I STÄLLET. MEN NU NÄR JAG BLEV BANNAD SÅ TAPPADE JAGWHITELIST OCH MITT JOBB.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag aldrig mer ska ta eller använda ett tjänstevapen igen. det är inte för folk som mig. bara för poliser. jag visste lite att man inte skulle ha såna vapen men som sagt jag ville va lite rolig och cool.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
och jag hade aldrig dragit upp pistolen eller använt den till nått den låg bara i mitt inventory

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka