Nekad zack123 | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? Zacke#4081

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev gripen av en polis och medans vi va påväg mot stationen så klickade jag på knappen för att ändra blåljusen nåra gånger. och jag gjorde väldigt onödiga saker innan tex att jag körde förbi polisen snabbare än vad man får göra. och sen råkade jag slå han och de va seriöst inte meningen. jag vet gott och väl att man aldrig ska använda våld mot polis. Jag bidrog inte med ett bra rp vid den stunden för att jag hade en polare över som sa att jag skulle göra olika saker, som jag då gjorde men jag ba va helt dum och tänkte inte mig för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min nya rs3a och såg en polis och jag ville leka liote cool så jag åkte förbi dom snabbt. och dom jagade mig en stund tills vi kom till vianor och där blev jag gripen och sedan va påväg mot polisstationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban de va helt rätt av dom. de va jag som gjorde fel. inte han. men

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för grov failrp. de va så här att jag blev rånad av fyra grabbar och dom tog upp mig på ett tag. efter en stund slog en kille mig så jag gav två av dom en riäl käfftsmäll och dom ramlade ner och dog. de va imnte bra gjort av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vara mer mogen och ta de straff som jag förjänar. jag va ganska barnslig när jag blev tagen där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte bete mig som skit mot poliserna. och att man alltid ska lyda deras order. jag skulle uppskatta att bli unbannad för att imorgon ska jag och fem andra polare lana och köra multistaden och jag vill jätte gärna kunna va med och spela. multistaden är den absoluta bästa servern inom rp. jag ber så mycket om ursäkt för de jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka