Accepterad zack123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? !Zack!#5354 är inte med i discorden för jag kommer inte in där.

Vem var det som bannade dig? de står inte tror jag.

Hur lång tid var din ban? 0 dagar 23 timmar 15 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall sunförnuft ~QT. Återstår: 0 dagar 23 timmar 15 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte. det måste blevit något fel. jag var på piren och skulle sälja min bil och sen kom det fram en grabb och frågade om jag ville byta min bil mot en annan och då sa jag a vilken men då fattade jag att det var nått fel på mitt spel för att han inte kunde höra mig så jag startade om mitt spel och skulle försöka joina igen men sen stod det att jag var bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och hade det trevligt inga problem lixom men sen ville en kille byta bil med mig men han hörde mig inte så jag restartade mitt spel och var bannad precis efter jag lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var fel av hen att banna mig. jag har inte gjort något mot reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste gången jag blev bannad var för att jag lallade. ville ha lite kul och skoja runt lite men jag gick överstyr så jag sa bara och jävlar vilka stora saftiga pattar du hade. det var den tidigare bannen jag fick innan den nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte faktiskt det finns inte så mycket att göra när ens spel inte fungerar. det ända jag skulle kunna göra var det jag gjorde , restarta mitt spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka