Accepterad zack123 | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? Zacke#4081

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag crashade in i ett träd och sen direkt efter så åkte jag som ingenting. jag ber verkligen om ursäkt. jag va lite små sur sen innan för att jag fick reda på att jag fick f på matte provet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va påväg mot där man säljer knark och sen så kom de några grabbar i en svart fin rs6a och då ba tänkte jag fan måste här ifrån så jag satte mig i bilen och stack och crashade i ett träd och jag drog. crashen va verkligen inte alvarlig den va ba en liten repa på lacken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gud ja de va verkligen en normal och bra ban av dom för de va ju jag som gjorde en grej som bröt mot serverns regler och jag är inte van med att bryta mot reglerna som jag sa innan jag mådde inte så bra så jag kände bara för att va lite dum. de kommer aldrig att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad på multistaden 1 gång tidigare och de va när jag va ny på rp. Jag har för mig att jag snackade OOC ingame med några. och så råkade de vara en admin men jag fattade inte de just då. tror jag sa att mitt tangentbord va trasigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A de kunde jag verkligen att göra. jag skulle ha stannat och ba stå ut med de som kan ha hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp de har jag verkligen. jag ska absolut inte bryta reglerna igen. och jag vill bara pålägga att er server är as bra verkligen, ni gör ett väldigt bra jobb och ni är trevliga och hjälpsamma. jag ber verkligen om ursäkt jag skulle bli så glad om ni kunde unbanna mig. jag har snart pengarna till min drömbil sm jag har kämpat för rets så länge.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top