Nekad zack123 | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274751222/

Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7

Vad är din discord tagg? el pruppacabra#4081

Vem var det som bannade dig? eken

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av ett vapen och dödade en person utan kriminell rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åker runt i en bil sen kommer det en snubbe och frågar om vi inte kan köra jag svarar ju det kan vi dra bara, han börjar kaxa mot oss (vi var 4 pers i bilen) han kör efter oss även fast vi bett honom dra. Det slutar med att vi säger "Dra nu annars får du se vad som händer" Då jag sa detta syftade jag aldrig på att behöva dra gun på honom och tänkte aldrig heller göra det. Han forsätter åka efter oss och skrika massa skit och snacka skit sen kör vi ner i en gränd för att ta ett snack med han då drar han ut Colt och börjar hota mina vänner just då sitter jag kvar i bilen och jag säger "Jag åker snälla snälla låt mig åka" han slutar rikta gunen mot bilen och jag kör upp för gränden och går ut från bilen och öppnar mitt bagage och tar ut min smg som jag haft då jag var en springis för några kriminella för de bad mig under den tiden att använda mig av vapen för att skydda mig. Jag tar iaf ut smgn går ner och skjuter först på hans bil lite sen sköt jag ihjäl honom och jag var medveten om att jag igentligen kanske inte borde gjort det liksom men jag bestämde mig inte för att loota honom iaf då jag blivit bannad för det innan. Sen sätter de andra sig i bilen som är mina vänner och vi börjar åka en liten bit sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som gjorde ett scenario som anses kriminellt, användning av vapen sker endast som kriminell på servern. Vad jag fattat det som nu är att all slags kriminalitet kräver kriminell roll och detta var jag till en viss del medveten om men jag gjorde helt enkelt fel skulle aldrig ha skjutit honom skulle bara åkt därifrån men ville ju inte bara lämna mina vänner till en snubbe som sitter och kallar oss horungar men spelar ingen roll ska inte använda mig av vapen som icke kriminell. Helt totalt mitt fel men i efterhand ångrar jag det innerligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att dom va bakom mig på motor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använda vapnet då jag som spelare ska följa serverns regler och rekommendationer jag som spelare ska inte anta vad jag får göra och inte göra. Reglerna skulle jag läst mer tydligt och kanske till och med gått in i supporten och prata med ansvariga. Totalt mitt fel jag gjorde bort mig rejält mycket ber om ursäkt på riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda mig av kriminalitet eller vara i dessa zoner då min rp inte är utsätt för det då jag inte har kriminalitets ranken i discorden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka