Nekad zack123 | Ansökan till Servervakt [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zack123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zack

Vad heter du på discord? Bɪᴢᴢʏ#6780

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 17:00-21:00
Tisdag 17:00-21:00
Onsdag 16:00-21:30
Torsdag 17:00-22:00
Fredag 16:00-02:00
lördag 11:00-02:00
söndag 11:00-22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem för ungefär en vecka sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aldrig för håller mig till reglerna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig har uppgiften att kolla runt på servern så allt funkar som det ska att alla håller sig till reglerna och inte t.ex lallar eller något liknade. Servervakter kan också göra lite mera små saker som t.ex dva bilar och liknade för att det har inte alla staffs tid till att göra då de har en lite större uppgift en oss servervakter!.

Varför vill du bli servervakt på servern? jo jag vill bli servervakt på servern för att jag ser ofta att det förekommer lall inne på servern och att inte så många hinner göra så mycket åt det för att de antagligen är i ett scenario ingame eller ett annat ärende.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse. Abuse det kan förekomma som servervakt att man t.ex ressar sig mitt i ett scenario för att vinna det eller så säger vi att vi har gjort ett rån och vi ska dra från rånet och vi vill inte att polisen ska ta våra vapen så lägger vi in våra vapen i hansfacket och sedan dvar bilen så du inte förlorar dina vapen det var abuse enligt mig. Korruption vi säger ett exempel att din kompis han förlorat ett scenario mot en spelare på servern och båda två hoppar support och är sura på varandra din kompis säger han döda mig utan en gilltig anledning men en kort förklaring om scenariot så säger du då att han bara ska få ress och ni ska spela vidare det är en exempel på korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka