Nekad Zack | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zack

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260582321/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zaccarias

Vad är ditt discord namn? Zack#5080

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan barshali och landade rätt så längesen i staden. På senaste tiden har han ägnat sig åt att köpa och sälja vidare bilar,men nu tycker han att det är dags för ett riktigt jobb. Han hade en svår uppväxt då han hoppade av skolan och började hänga med fel umgänge. Dock har han nu hittat ett nytt kapitel i livet och det återstår att se vilken väg han tar. (Kriminell eller polis)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med verkligare och bättre scenarion på serven. Jag spelar inte för makt och pengar utan för att ha kul med förlängda scenarion där allt känns rättvist och bra. Eftersom att jag spelar på serven så pass mycket och inte har hamnat i trubbel nu när jag faktiskt känner mig kunnig inom RP så har allt gått bra och det ända som saknas är whitelist så jag som spelare kan utöka min RP på serven.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att detta är den bästa serven att spela på och den roligaste. Det känns också som att serven aldrig kommer dö ut då det är väldigt många som spelar på den och fler o fler kommer in hela tiden.

Hur hittade du Unive? hittade det i server browsen,eftersom att det var många spelare på så kollade jag in serven och den var helt perfekt att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre,ha det roligt,träffa nya kompisar och förbättra serven som helhet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Detta är den ända serven jag kommer spela på,har kollat på några servrar innan denna men jag kommer endast spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka