Accepterad zack hedberg | Medlem ansökning [mr.cs, Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zack hedberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Hedberg#7825

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter zack hedberg
Hans liv började i en liten gård utanför Kilafors i hälsingland med sin mamma Johanna och pappa Håkan . zack var en liten kille med mycket energi och glädje.
När han växte upp så fick han ett intresse för motorer när han såg sin pappa åka motorcykel fram och till baks från jobbet. så han fick en liten barncross av sin pappa som han åkte runt på åkrarna där hemma. Så länge det var ljust så var lilla zack ute på sin röda och vita cross Zack var den gladaste killen i världen! men hade ett problem med andra folk som han inte hade träffat. Med tiden som han har gått i skolan så blev han mer och mer social. och idag så är han den trevligaste och mest pratsamma killen. Zack är duktig i skolan. han får bra betyg och går ut gymnasiet. han får jobb hos Mekonomen medans han intresse för motorer fortfarande är stor.
Idag är zack 23 år med ett bra jobb som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag har enbart spelat på denna server och ingen annan under en lång tid nu och har utvecklat min roleplay väldigt mycket under denna tid. Jag tycker om unive då det alltid finns något att göra. Finns alltid någon skön människa att prata med och så många nya folk som man kan träffa här och där.
Själv så vill jag kunna va med och bidra med en bättre spelmiljö för alla som kör roleplay. Jag ska inte fjanta mig jag vill göra mitt bästa för att få sådan realistisk miljö för alla på servern och utveckla mina egna kunskaper inom roleplay.
jag ska bidra me en bra rp o ha kul o skaffa jobb så de blir bättre jobb rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska ha kul på servern även fast motparten vinner Tex i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner som pratade om unive// jag bliv nekad för jag inte är med i discord servern men jag är med i den

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta intervjun lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka