Accepterad Zack | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zack

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198260582321/

Ditt Hex-ID: 110000111e677b1

Vad är din discord tagg? Zack#5080

Vem var det som bannade dig? JagHeterOskar

Hur lång tid var din ban? Den hade ett datum men sen valde han att perma banna.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från dc ~JagHeterOskar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt mitt i torget och inte hade kriminell tag på discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på torget och försökte komma på hur man spawnade min bil så jag frågade i local chatten. En kille valde att gå fram till mig och fråga vafan jag glodde på osv. Då spelade jag med och sa att han skulle gå iväg med mig bakom hörnet så vi kunde prata där. Han hängde efter mig med sina grabbar,det exkalerade och de alla tog fram baseballträ mitt i torget. Detta var då jag tog upp min pistol och varnade dem innan jag sköt men de fortsatte springa mot mig och slå ned mig med vapnen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att jag gjorde fel. Dock sa Oskar "joina discord nu,annars blir bannen längre" vi pratade om händelsen och de var väldigt arga på mig. Jag kände att de la till massa onödiga grejer för att jag skulle få en ännu längre bann och ljuga sig fram på vissa fronter där de sa att jag startade bråket. De ansåg också att jag inte fick ha adidaskläder då de liknade kläderna på ett gäng som hade monclere kläder. Efter samtalet där jag ansåg att de anklagade mig för onödiga saker jag inte har gjort så bannade Oskar mig både från discord och förlängde bannen till permanent. Sedan sa han att han inte skulle få mig in på serven igen om han såg min Ban överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade en kort bann av OOC men en väldigt snäll support hjälpte mig att ta bort den då/är ny och inte visste vad OOC betydde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha läst på reglerna inom serven elelr frågat någon då jag inte visste att man behövde ha en kriminell tag i discorden för att ha pistol osv. Dock försökte jag gå iväg med han jag bråkade med från torget ensam för att rpa med pistolen. Eftersom att jag är ny så visste jag inte alla regler man behövde kunna för att spela som kriminell. Detta har jag såklart läst på nu och jag vet alla grundreglerna för GTA rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket sedan min ban eftersom jag var en ny spelare då det hände. Hade bara spelat på serven i 2 dagar innan det skedde på morgonen där hjärnan är lite slö. Jag har läst på grundreglerna nogrant men kan dock inte läsa på de småsaker som finns på discord då han bannade mig där också av någon konstig anledning. Saker som att man måste ansöka till att va kriminell osv.
PS:Tycker det är en väldigt bra server och jag hade väldigt roligt med de jag rpade med under lopped då jag kunde spela. Bra support och mycket folk att spela med på eran server.
Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka