Nekad Zack | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zack

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198260582321/

Ditt Hex-ID: 110000111e677b1

Vad är din discord tagg? YallaBre#5080

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet inte

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bråkade i OOC med någon. Förstår fullt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bråkade som sagt med en kille i OOC chatt i discord. Admin bad oss att sluta men de fortsatte lite till och då bannade han permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel 100%. Detta var ingen felaktig ban och jag skulle gjort precis likadant som admin. Han skötte det väldigt snyggt. Dock var bannen rätt länge sedan så jag kommer inte ihåg allt som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad lite när jag var ny till RP men därefter lärt mig av misstagen. Sånna små misstag gjorde jag hela tiden så jag inte kunnat reglerna inom fivem. Såsom greenzones,OOC osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skärpa till mig och inte lägga onödig energi på någon som vill bråka med en i discorden. Om jag hade backat tbx i tiden skulle jag bara skita i det och fortsätta spela då man har roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lägga energi på dumma människor. Att bara skita i det så det blir mindre för admins att göra så de inte behöver lägga energi på att jag gör fel.

Har du läst våra regler? Ja

Skulle upskatta enormt. Vill skaffa min whitelist tbx och köpa import bil då jag gillar denna serven väldigt mycket. Den bästa för Rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka