Nekad Zacharias821 | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? Kan inte skicka atm men heter Zach rustmoment.com kom Discord ifall jag ska skicka länk är ej på dator när jag ansöker

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacharias

Vad är ditt discord namn? Zacharias821#9651

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred Axelsson och har tidigare jobbat som allt möjligt allt från bilförsäljare till Securitas.

Han föddes 1993 och är 28 år gammal och hade en ganska enkel uppväxt när de kommer till pengar men hans föräldrar var aldrig hemma så han fick ta hand om sig själv ganska mycket, så han brydde sig inte så mycket om att han hade mycket med pengar men han hade inte föräldrar som brydde sig om honom. Hans drev ett företag som bil - båt mekaniker och fixade bilar och båtar, de var ett av de största företagen i Norden inom den branschen så de gick bra för dem. När han har pengar så drar de till sig vänner men riktiga vänner var de inte så han var alltid sista alternativet när de kom till att göra saker. De gick rätt så bra för han i skolan de gick så bra att han kom in på ett av de svåraste gymnasiet inom IT. Men han började jobba på Brittas efter han hade flyttat ifrån Stockholm sedan så gick han vidare och sökte nya jobb till falck sedan till Securitas där är han idag och söker medborgareskap i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag tror jag kan bidra med en bra rp nivå som kan alla regler, tycker själv att jag kan rpa till en viss nivå men finns några ställen jag kan lära mig så som de är på alla personer. Men jag tror att jag kan bidra med en bra rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra server, trevligt folk många spelare som kan rpa och man kan ha kul med. Jag tycker att unive är en rolig server att rpa på och tror att den kan växa.

Hur hittade du Unive? Server-listan, har kört tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att höja rpt, och göra bättre och roligare scenarion som är mer välutvecklade och roliga, tror jag kan bidra med bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bättre rp då man lär sig hela tiden tycker att jag har en bra rp nivå men de går alltid att utvecklas med allt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka