Accepterad Zacharias821 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980855438/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacharias

Vad är ditt discord namn? Zacharias821#9651

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred Axelsson och är 29 år gammal och hade en ganska enkel men ändå en svår uppväxt han hade gått om pengar bodde i en fin stad med föräldrar med en bra inkomst. När man har mycket pengar då dras de till vänner och därför fick han många vänner som inte stannade kvar och han var alltid sista alternativet, de gick bra för han i skolan och på somrarna så brukade han sommar jobba i föräldrarnas verkstad, så han har mycket bra tidiga erfarenheter inom bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en rolig och bra roleplay, jag har spelat rp ett bra tag så jag kan vad som gäller. Jag kan bidra med en stabil rp inne på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De är en bra server med många modddade bilar och mycket bra jobb som är tillängliga. Denna server har många online i jobben som t.ex inom polisen som göre de mycket lättare. Dem flesta är väldigt roliga och snälla som gör de mycket roligare att spela.

Hur hittade du Unive? Genom cosmo_bt på twitch, och listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas, hitta nya vänner och ha kul genom att hitta fler och fler vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen är att jag ska bli bättre på rp, käna pengar, lära känan folk som man kan köra runt med. När man får upp pengarna kanske man har råd med en lite mer nice bil. Jag vill bara känna att jag kan unive och att jag har många vänner. Plus att få jobba på t.ex polisen eller mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? naej

Tillbaka